Dreamscene jak zainstalować


(Mateuszlak) #1

Witam pobrałem sobie dreamscene ze wszystkimi witaminkami (mam viste home premium) i teraz pytanko. Co mam z tymi plikami zrobić (na tej stonce jest link do tych plików http://www.asadad.zafriko.pl


(p@wel) #2

Nie ma możliwości zainstalowania Dreamscene , na innej wersji Visty niż Ultimate


(Pawbrotm) #3

Mylisz się. Jest to możliwe, ale nie jest to legalne.


(Kubakuderski) #4

a jak się tak zrobi to system przechodzi aktywacje i takie tam??


(Pawbrotm) #5

Nie wiem. Nie muszę tego instalować, bo i tak nie uruchomię (nie mam Aero). Jeśli chcesz eksperymentować, to droga wolna, ale żeby nie było na mnie.


(Kubakuderski) #6

zobaczy czy przejdzie aktywacje i wywale z kompa ;] chyba jak od razu wywale to się czepiać nie będzie co??


(Mateuszlak) #7

Jest już zainstalowałem :stuck_out_tongue: Wielkie dzięki za zainteresowanie

Ja to instalowałem po aktywacji, wszystko ok. Nic nie trzeba było ponownie aktywować. :mrgreen:


(Kubakuderski) #8

a sprawdzanie legalności przeszło??


(Mateuszlak) #9

zainstalowałem to po sprawdzeniu legalności :smiley: , a chce przypomnieć, że mam legala winda i żadnych problemików nie było


(Kubakuderski) #10

to sprawdż jeszcze raz i powiedz ;]


(Mateuszlak) #11

A po co??? A jak mi powie że nie legal, nie chce mi sie o nowa winda instalować


(Kubakuderski) #12

ale przez neta tylko ;] na stronie M$


(Mateuszlak) #13

Wytłumacz bo nie czaje :shock:


(Kubakuderski) #14

na stronie ms było gdzieś takie coś aby sprawdzić czy system jest legaly....szukam linku

Złączono Posta : 19.11.2007 (Pon) 21:00

sora...cuś mi się pomyliło....jak instalują się aktualizacje to jest ok


(Mateuszlak) #15

ja ma router i nie mogę pobierać z Microsoftu, opisywałem to na jednych z moich postów :frowning:

Złączono Posta : 19.11.2007 (Pon) 21:08

dla chcących mieć Dreamscene na innej viscie niż Ultimate, piszcie pomogę :smiley:

Moje GG zawsze jest dla wszystkich otwarte :wink:


(Kubakuderski) #16

hah- działa ;] to teraz zobacze czy wykryje pirata i wywale


(Mateuszlak) #17

pisz co ci z tego wyjdzie :stuck_out_tongue:

wideo do dreamscene można pobrać za pomocą pando można go pobrać z tąd http://megapliki.interia.pl/plik-2388-pando-1.7.0.1.html.

W tym linku jest plik *.pando dzięki któremu pobierzesz video http://www.plikus.pl/zobacz_plik-ping-77360.html