Dropbox i SkyDrive zablkowane?


(tomilipin) #1

Cześć,

zauważyłem, że od jakiegoś czasu Dropbox oraz SkyDrive nie łączą się ze swoimi serwerami i nie mogę synchronizować plików. Wcześniej wszystko było dobrze.

Ikonka SkyDrive jest szaro-przezroczysta i pokazuje się napis "niezalogowany" po najechaniu na nią kursorem.

Dropbox informuje "Connecting..." i nic się nie dzieje.

W oknie Panel Sterowania -> System i zabezpieczenia -> Zapora systemu Windows -> Dozwolone programy wszystko wygląda w porządku, nic tam nie zmieniałem. Oto screen: http://i49.tinypic.com/2ez34oh.png

Czy programy te mogą być blokowane w jakiś sposób?

Przeskanowałem system - czysto.

Używam Win7 Home Premium 64-bit


(Mmartyka88) #2

Coś może je blokować na bank :). Ogólnie polecam znaleźć lepszy firewall niż zapora systemu Windows. Osobiście używam Comodo IS 2012. Tam mam listę zaufanych portów, aplikacji.

SkyDrive u mnie działa bo jestem obecnie zalogowany.


(tomilipin) #3

Mi nie chodzi o blokowanie czegoś firewallem - wręcz odwrotnie! Chcę, żeby SkyDrive i Dropbox działały, bo obecnie ewidentnie są blokowane.

Może podajcie mi porty, na których działają te programy. Sprawdzę, czy porty są otwarte i czy nie są blokowane gdzieś na routerze (w ogóle tak można?)


(Mmartyka88) #4

Sprawdź czy nie są blokowane:

  • msn.com

(tomilipin) #5

msn.com przekierowuje na http://metromsn.gazeta.pl (czyli działa)

live.com przekierowuje na https://login.live.com (czyli działa)

passport.com przekierowuje na https://accountservices.passport.net (czyli działa)

mogę się również bez problemów zalogować na SkyDrive i Dropbox przez przeglądarkę i widzę swoje pliki.

do przeskanowania portów użyłem http://www.t1shopper.com/tools/port-scan i dostałem raport:

niestety programy nadal się nie łączą ze swoimi serwerami :frowning:


(Mmartyka88) #6

Sprawdź czy aby na pewno firewall nie ma w regułach zablokowanych programów Dropbox i SkyDrive. Skoro reszta działa to muszą być wpisane reguły blokujące programy przed wysyłaniem danych.


(tomilipin) #7

W pierwszym poście dałem link do screena z ustawień systemowego firewalla: http://i49.tinypic.com/2ez34oh.png

nie używam innych zabezpieczeń, nie mam żadnego programu, który mógłby blokować inne aplikacje.

Procesy i usługi Windows też wyglądają w porządku.

Czy to możliwe, żeby Dropbox i SkyDrive były blokowane na domowym routerze? Używamy TP-Link'a, jakiś najtańszy model.

Albo mój ISP blokuje? Może komuś nie podobało się, że synchronizuję dużo danych i zabieram transfer... Sam już nie wiem :confused: