zauważyłem, że od jakiegoś czasu Dropbox oraz SkyDrive nie łączą się ze swoimi serwerami i nie mogę synchronizować plików. Wcześniej wszystko było dobrze.
Ikonka SkyDrive jest szaro-przezroczysta i pokazuje się napis “niezalogowany” po najechaniu na nią kursorem.
Dropbox informuje “Connecting…” i nic się nie dzieje.
W oknie Panel Sterowania -> System i zabezpieczenia -> Zapora systemu Windows -> Dozwolone programy wszystko wygląda w porządku, nic tam nie zmieniałem. Oto screen: http://i49.tinypic.com/2ez34oh.png
Czy programy te mogą być blokowane w jakiś sposób?
Coś może je blokować na bank :). Ogólnie polecam znaleźć lepszy firewall niż zapora systemu Windows. Osobiście używam Comodo IS 2012. Tam mam listę zaufanych portów, aplikacji.
SkyDrive u mnie działa bo jestem obecnie zalogowany.
Sprawdź czy aby na pewno firewall nie ma w regułach zablokowanych programów Dropbox i SkyDrive. Skoro reszta działa to muszą być wpisane reguły blokujące programy przed wysyłaniem danych.