Drukarka do 200zł-jaka?

Witam !!

Powracam po dłuższym czasie i zwracam się do was z prośbą o pomoc.

Chce kupić drukarkę, wiadomo-atramentówka ale o co chodzi… W temacie drukarek jestem zupełnie zielony. Chce drukarkę, która będzie w miarę przyzwoicie pracowała i miała tanie tusze.

Kiedyś też myślałem tak jak Ty. Tylko atramentówki. Jednak miałem już dwie HP i jedną Canon (służyła mi najdzielniej ale w końcu głowice też zaschły). Jakiś czas temu kupiłem laserówkę Hp1018 i już nigdy nie chce mieć do czynienia z atramentowymi. Tak więc, jeżeli nie zależy Ci na kolorze to polecam właśnie HP1018, która kosztuje od 250 do 350zł.

Ja mam Canon Pixma iP2000, Jestem z niej zadowolony, tusze to kwota około 14zł czarny i około 16 kolor. Wejście na aparat fotograficzny, można drukować zdjęcia bez przenoszenia do kompa. Oczywiście wydajność tuszy nie jest rewelacyjna, ale spokojnie starcza na potrzeby domowe, no i cena tuszu jest dobra. Kupuję zamienniki i nic się nie dzieje, oryginały kosztują około 50zł. Mam ją ponad 3 lata i nic się nie dzieje.Myślę,że to dobra oferta w tej cenie i można taką znaleźć .

Dla zielonych w tematyce drukarek polecam stronę Akademia druku.

tak pewnie, akademia druku made by hp…

laserówki odpadają bo nie zmieszcze się z kasą. Włąśnie biorę pod uwagi jakiegoś canon’a

http://www.ceneo.pl/831162

za droga.obszedłem pobliskie sklepy i teraz stoje przed wyborem:

hp D2640

canon MP140 (wielofunkcyjne)

już wiem że za te pieniądze tusz i tak będzie w granicach 40zł (za zamiennik)

nie patrz na wygląd, anie na funkcje. Generalnie drukarka to drukarka, przede wszystkim liczy sie cena i koszty eksploatacji. sprawdzaj jaka jest pojemność tuszy i ich ceny

ja nie patrze na wygląd, nawet już nie na koszta tuszy za za tą cenę i tak będą podobne i w granicach 30-40zł. Plany się lekko zmieniły. Doszedłem do wniosku, że będzie to raczej urządzenie wielofunkcyjne. wiem, mam duże wymagania jak za takie pieniądze ale możecie mi coś polecić ??