Drukarka laserowa - pare pytań praktycznych

Witam!

Stoję przed zakupem drukarki laserowej. O wiele częściej drukuje tylko w czarnym, rzadziej w kolorach, ale zdarza się, więc mam wątpliwości co do tego, jakiego rodzaju wziąć urządzenie tylko do użytku domowego. Jak każdemu zależy na tam, aby było jak najtaniej. I tutaj jest kilka moich pytań:

  1. Przede wszystkim co polecacie drukującego w kolorze, a co w czerni?

Zdążyłem zauważyć, że np drukarka ML-2165W samsunga bardzo dobrze sprzedaje się na allegro. Spojrzałem na ceny tonerów(tych takich kardridży) - wychodzi około 8gr za stronę. Nie znam się, ale to chyba sporo…

  1. Przypadkowo też natknąłem się na aukcje proszków i chipów. Czy jest ktoś w stanie mi wytłumaczyć, o co w tym biega? Jak na razie rozumiem, że to jest na zasadzie takim, jak dolewanie atramentu do zwykłego kartridża, z tym że laserowe żywią się proszkami. Chip to jest urządzenie, które zlicza wydrukowane strony i trzeba go za każdym razem wymieniać przy dosypywaniu prochu. Koszt proszku z chipem - około 40 zł. Warte zachodu? Na pierwszy rzut oka tak, ale czy da sie na tym pracować? nie niszczy urządzenia? druk jest dobrej jakości? Czym się różnią chipy od siebie? jedne są ,wieczne", drugie nie, o co chodzi? Napełnienie urządzenia ile trwa mniej więcej?

Poszukuję drukarki tylko do użytku domowego. Wielkość podajnika papieru, czy prędkość drukowania strony jest w moim przypadku mało znacząca. Chciałbym kupić coś, co będzie najtańsze w utrzymaniu i żebym sie przy tej drukarce nie narobił. Bardzo zachęcającą opcją jest drukowanie przez wifi oraz byłoby drukowanie dwustronne, ale to ostatnie to już chyba mega droga opcja.

także co polecanie?

PS: Wiem, że jest milion tematów na ten temat, ale dużo znajduję w googlach takich, gdzie ludzie piszą, poszukaj sobie w googlach… albo po prostu starych, a wiem, że technologia się strasznie szybko zmienia (pierwsze prototypy androidów przedstawiono w 2008, dziś co drugi polak ma to oprogramowanie)