Witam. Mam na komputerze zainstalowane 2 pakiety office: xp i 2007. Problem leży w tym, że z komputera korzystają 2 osoby z czego jedna (nie ja) umie korzystć z komputera prawie tylko w celu edycji tekstu, lecz tylko w office xp. Ja natomiast wolę wersję 07. Pytanie jest następujące:jak zrobić żeby domyslnym edytmrem na jednym koncie był word xp, a na drugim 2007?
Zbyteczne instalowanie dwóch pakietów.
Rozwiązanie:
Classic Menu for Office 2007
http://www.addintools.com/english/menuo … wnload.htm
Bądź inna nakładka zmieniająca wstążki Offica 2007 w klasyczne menu.
Znam to rozwiązanie, ale czy można je zainstalować tylko dla 1 użytkownika? Bo ja wolę menu z wersjii 2007.
Włączenie, czy wyłączenie wstążek po zainstalowaniu owego dodatku to kwestia kliknięcia jednego przycisku.