Dwa wentylatory, ktore kupic


(system) #1

Siemka.

Musze kupic dwa wentyle do obudowy : 80 i 92 . Zalezy mi glownie na ciszy, ale kasa tez jest wazna - bez przesady :wink: . Jakie poleciacie ?


(:: MARIO ::) #2

revoltec


(Pzontek) #3

racja, ja kupiłem ostatnio za 20zł bardzo dobry model:

http://www.cooling.pl/product_info.php? … cts_id=387

25zł

lub ten też jest dobry :wink:

też go mam :lol:

http://www.cooling.pl/product_info.php? … cts_id=590

jest ręczna możliwośc ustawienia w nim obrotów :wink: i kosztuje tylko 19zł


(Philips Piotr) #4

Ja moge ci polecić ten http://www.4max.pl/default.asp?g=77&gg=76&produkt=2021 Cisza spokój mam go założonego na procu :smiley: i mam temp. o 5 st. niższą niż przy wentylu który ma 3000 obrotów na minute ten ma do 2100 obr./min. a cisza ze głowa mała. Główna zaleta to: cena 16,50zł oraz


(Dod) #5

a nie lepiej kupic cos tanszego np: 4xwentyle 70x70 za 6 zl na allegro + pudlo z regulacja szybkosci i podlaczyc te wentyle ?


(Philips Piotr) #6

Moża ale czy długo takie wentyle pochodzą za 6zł ??


(Axel 14) #7

Hmm , wentylator powinno sie kupywac gdy by sie robilo OC proca (np.) albo zeby ciszej komp chodzil , bo jezeli wlaczy sie komputer i nic nie robi to slychac jakis odglos caly czas i to chodzio wiatrak ? w sumie kupilbym sobie by ciszej chodzil bo w nocy mnie to wkurza , co mi polecicie (najlepiej na allegro) i jak sprawdzic wymiary ? pewnie w everescie sie da ale gdzie :slight_smile: ?


(Philips Piotr) #8

Komputer - czujnik. Co do wentyli bierz te które mają Typ łożyska: Olejowe/kulkowe (Ultra maglev oil protection) Ja mam ten co podałem i jest niesłyszalny.


(Axel 14) #9

nie pisze mi tam jakie ma wymiary :confused:

Jeszcze jedno czy jezeli bym kupil ten wntylator to mam go zamontowac na procesorze (tam posiadam jeden) mam miejsce jeszcze pod nim


(system) #10

ok zobacze ,jeszcze jakeis propozycje ?


(Farall) #11

Człowieku, a jak juz kupisz te nowe wentyle to też będziesz w evereście szukał opcji “zamontuj nowy wentylator” ? :? Otwórz obudowe i weź linijke do reki to będziesz znał wymiary.


(system) #12

ok , kupilem juz :wink: 80 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82936157 i 92 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=83633231

beda w pon / wt . oczywiscie pod warunkiem , jezeli nasza kochana poczta nie zawiedzie