Dylemat


(Meteo17) #1

witam mam do wydanie 300zł, chciałbym kupic coś z tych rzeczy, wiecej kasy nie uzbierm.A o to i onne

:arrow: http://www.sowex1.pl/catalog/product_in ... ucts_id=85

Aparat tylko dla zwykłuch zdjec wiecej nie oczekuje przecietne tylko tak

albo taki skaner

:arrow: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8958

skaner fajny

Więc co lepiej kupic zebym potem nie załował.


(system) #2

Hm, z tego co pamiętam mialeś nie tak dawno 200 zł na wydanie. Ale co byś chciał mieć, skaner czy aparat? :smiley: Mając aparat nie bedziesz mógł skanować. Mając skaner nie będziesz mógł robić zdjęc - decyzja nalezy do Ciebie :stuck_out_tongue:


(Monczkin) #3

co ci bardziej potrzebne ??

mateo515 z topiku na topik ma coraz więcej kasy :smiley:

APARAT sobie odpuść !!


(Mancunian) #4

Osobiście wybrałbym skaner, ale wybierz to,


(Meteo17) #5

o skaner szkoła sie kończy nie przyda sie tak bardzo a parametry ma skner nawet dobre aparat no fajna rzecz wiem śa drosze lepsze ale nie stc mnie na az taki wydatek aukualnie posiadam taki aparat no i jestem zadowolony ze zjecc bo nawet fajnie wychodzą http://www.sowex1.pl/catalog/product_in ... ucts_id=86

Przydał by sie aparat no nie wiem a niechcem potem załowac wywalonej kasy, ten co mam aparat nawet nawet pytałem kolesia co kupił aparat ten co chem nawet fotki wysłał no nawet fajnie wychodza i wyswietlacz ma, a skner to chyba bedzie tylko lezał szkoła sie kończy co ja skanować bede.Nie stc mnie na lepszy aparat nie dozbieram wiecej kasy a od rodziców nie chcem wyciagac.


(Monczkin) #6

mateo515 powtórzę to ostatni raz z dyżych liter BĘDZIESZ ŻAŁOWAĆ jeśli kupisz ten aparat - na luzie masz mój topic na temat aparatów - są tam linki do poradników, czym należy się kierować przy wyborze aparatu.

Zostaw sobie tą kasę na wakacje, niz wywalić ją w błoto.

z mojej strony EOT


(Canaletto) #7

Decyzja jest prosta : Bierz skaner ! Skaner jest bardzo ładny. Z tego aparatu nie będziesz miał żadnego pożytku. Na aparat musisz wydać conajmniej 800 zł + karta pamięci (200 zł). Tak więc daruj sobie kupowanie aparatu cyfrowego :slight_smile:

A jeśli skaner chcesz mieć wysokiej jakości za rozsądną cenę to bierz ten http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=12176 :smiley:


(system) #8

No tak: Szkoła się kończy, ale chyba kolejną zaczniesz, jak mniemam :smiley:

Skaner to dobra rzecz, bardzo praktyczna. Co do aparatu, myślę, że służy właściwie celom typowo rozrywkowym. Aczkolwiek oczywiście nie mam nic przeciwko aparatom i ich właścicielom :slight_smile:


(m89) #9

jak dla mnie aparat jest przereklamowany(nie za dobry) a jak chcesz tanio to masz tu linki do dobrych aparatów w niskich cenach(przegląd ze sklepów netowych) pamiętaj grunt to matryca i zoom optyczny

http://www.skapiec.pl/site/cat/2/comp/3978

http://1klik.pl/sklep/p221164 (troche droższy ale nie ma to jak musteki poza tym jest troche lepszy jeśli chodzi o jakość)

http://mojepc.pl/shop/product.php?prid=29999

http://shift.sklep.pl/index.php?t=w&id=6992&skad=skapiec

a skanerów poszukaj tu

naprawde fajny matryca interpolowana do 3.0 mpx i jest tańszy](http://www.acris.pl/produkt.jsp?pid=1978)


(Meteo17) #10

Macie racje skner a aparaciek dozbieram musi starczyc to co mam dzieki biore skaner


(Musg) #11

moze zamiast kupowac cos ,pomozesz babci finansowo.Po wakacjach zastanowisz sie jeszcze raz i moze zmienisz zdanie?A moze wpadnie ci troszke kasy.Jakas wakacyjna praca i dodatkowy dochód?


(dżasny) #12

Dlaczego pytasz nas o to czy amsz kupic skaner czy aparat ?? To jest twój wybor. My ci mamy pomoc w wybraniu modelu, a nie w tym co ci jest bardziej potrzebne! Sam masz to wybrac Mamy ci pomoc wybrac a nie byc odpowiedzialni za to ze nie kupiles np. aparatu tylko skaner!


(:: MARIO ::) #13

ja bym wolał cyfraka :]


(m89) #14

wybierz cyfraka bo jak na wakacje to świetna rzecz bo można za free fotki robić(nie płacisz za klisze i wywołanie foto) a skaner możesz po wakacjach za zaoszczędzone pieniążki kupić


(Meteo17) #15

no moze i racje macie ale zrozumcie ze na aparat moge wydac do 300zł wicej nie dostane nie stc mnie na droszy tylko takli do tylu


(Monczkin) #16

czego od nas oczekujesz ??

porady dostałeś - według mnie ten aparat to strata pieniędzy (ciekawe ile razy to powtórzę ?? ) kup skaner

może tu coś będzie :wink:

http://vipphoto.ru/


(m89) #17

to weź tego pentagrama on kosztuje poniżej 300 zł i ma dobre parametry(według opini tylko w nocy z migaczem słabo zdjęcia idą ale w dzień supe) firma bardzo solidna a link tu

nie powiedziałbym bo do analogowego musisz mieć klisze a skanerka na wakacje sobie nie weźmiesz i fotek nie popstrykasz (a cyfrak robi foto w cenie zużytych na to baterii a cena się zwraca po iluś tam zdjęciach) skaner dobry ale na inny czas jak dla mnie przemawia za aparatem bliski okres wakacji


(Canaletto) #18

Lepiej jest chyba wziąć dobry skaner niż słabej jakości aparat. Za 300 zł to możesz co najwyżej kupić bardzo dobrą kartę pamięci do aparatu :smiley: Aparat to już poważniejszy wydatek na wiele lat. Warto dozbierać. Mateo515 może jak babci zwrócą podatek, to ci coś skapnie i wtedy dołożysz do aparaciku :smiley:


(Stachan) #19

mateo daj nam - jeśli możesz - listę zakupów na najbliższą przyszłość :hahaha:

Robisz ostatnio sporo zakupów i chciałbym już za wczasu rozejrzeć się na rynku za jakąś okazją dla Ciebie :wink:

Obecnie kupujesz aparat to ja już szukam jakiegoś extra fajnego pokrowca. Bo wiesz... kiedyś kupowałeś rower to potem potrzebowałeś okulary :stuck_out_tongue:

Jak coś to mam fajną deskę do sprzedania :smiley:

Update: to deska do prasowania (zaczynam szukać żelazka) :smiley:


(Meteo17) #20

hehe no to tusz do drukarek epson c42x czarny i kolorowy co jeszcze, jakiś towart przeczeniopne aktualnie podsłuch szukam taki, łądowarke do bateri i akumolatorki AAA narazie na tyle