hmm ja myślę, że warto sprawdzić innym programem diagnostycznym (dostępnym na vortalu db, lub też sprawdzonym programem dostępnym na witrynie producenta dysku), gdyż ten w opinii wielu użytkowników nie jest najlepszym rozwiązaniem.
wymienia się jak się zepsuje a na razie on działa,byś poszedł z nim do sklepu w którym został on kupiony to i tak by ci nie przyjeli reklamacji bo działa,
Przy tej ilości bad sektorów nie ma znaczenia czy jest ich za dużo o 910-w ogóle nie powinno ich być.Najgorsze jest to że jak już dysk ma bad sektory to będą powstawać nowe - w nowych sektorach.
Myślę że przy umiejęnych negocjacjach jest możliwa wymiana ,bo SMART przechowuje w logu 5 ostatnich błędów z oznaczeniem czasu i na ich podstawie można wywnioskować czy wystąpiły one przed zakupem.
Też tak uważam ale doświadczenia z reklamacjami są różne i dlatego wydaje mi się że trzeba to zrobić jak najszybciej bo czas działa na Twoją niekorzyść.
Też się z tym zgadzam ale myślę że zawsze należy walczyć o swoje i ja np. nie miałem problemów z wymianą dysku w podobnym stanie(firmy nie wymienię ze względu na regulamin ale to znany serwis)
SeBoLaS pisze:
To nie jest kwestia słabych wyników -to jest stan krytyczny i jak jeszcze parę dni nad tą kwestią podyskutujemy to stanie się ona nieaktualna.
Dlatego ja sugeruję negocjacje z gwarantem a póżniej opcje naprawcze-a Ty SeBoLaS w takim razie co proponujesz?
działa to działa,się zepsuje to można iść zanieść,teraz by poszedł kolega z tym dyskiem do serwisu zgłosić reklamację to by mogli go obciążyć za wysyłki przeróżne ponieważ zgłosił nieuzasadnioną według nich usterkę ponieważ usterka na razie jest nie zauważalna.Dysk na razie spełnia swoją funkcję
spróbuj może sformatować cały dysk pełnym formatem i zapuść Scan Diska z opcjami naprawy uszkodzonych sektorów.
Jeśli HD Tune nadal będzie wskazywał Bad Sectory oddałbym dysk do serwisu (jeśli jest na gwarancji).
Już nie jeden raz oddawałem sprzęt na gwarancję i nigdy nie zostałem obciążony żadnymi kosztami - nawet jeśli nie stwierdzono awarii, najwyżej sprzedawca nie zakwalifikuje tego jako usterki i nie przyjmie dysku do naprawy.
Oddałem w końsku na gwarancji dostałem nowego 250GB z nowej seri iu gwarancje na kolejne 3 lata:) ale nie obylo sie bez kupna nowego zeby backup zrobic:)