Witam!
Mam problem z dyskiem twardym w laptopie, a mianowicie:
Wczoraj, podczas korzystania z komputera ściągały się aktualizacje (sterownik Intel i baza wirusów do MS Defender). Po zakończeniu procesu aktualizacji pojawił się komunikat z czerwoną tarczą informujący o tym, że dysk jest zepsuty. Należy wykonać backup danych i wymienić go na nowy.
Praca na laptopie stała się niemożliwa, gdyż system się zawiesza, długo się włącza, nie działają programy itd.
Wykonałem analizę i zerowanie za pomocą MHDD oraz HDD Recovery 2011. Niestety problem nie zniknął.
Pierwszy z nich znalazł kilka błędów “zielonych”, kilka “brązowych” i jeden błąd “różowy/czerwony”. Proces “Remap” nic nie pomógł.
HDD Recovery w ogóle nic nie wykrył.
Laptop jest to Toshiba Satellite A665-S9064, a dysk twardy TOSHIBA MK6465GSX.
Czy jest sposób na naprawę tego podzespołu?
Bardzo proszę o pomoc
Pozdrawiam,
Marcin