Dysk twardy odmawia posłuszeństwa

Witam!

Mam problem z dyskiem twardym w laptopie, a mianowicie:

Wczoraj, podczas korzystania z komputera ściągały się aktualizacje (sterownik Intel i baza wirusów do MS Defender). Po zakończeniu procesu aktualizacji pojawił się komunikat z czerwoną tarczą informujący o tym, że dysk jest zepsuty. Należy wykonać backup danych i wymienić go na nowy.

Praca na laptopie stała się niemożliwa, gdyż system się zawiesza, długo się włącza, nie działają programy itd.

Wykonałem analizę i zerowanie za pomocą MHDD oraz HDD Recovery 2011. Niestety problem nie zniknął.

Pierwszy z nich znalazł kilka błędów “zielonych”, kilka “brązowych” i jeden błąd “różowy/czerwony”. Proces “Remap” nic nie pomógł.

HDD Recovery w ogóle nic nie wykrył.

Laptop jest to Toshiba Satellite A665-S9064, a dysk twardy TOSHIBA MK6465GSX.

Czy jest sposób na naprawę tego podzespołu?

Bardzo proszę o pomoc

Pozdrawiam,

Marcin

Dysku z fizycznym uszkodzeniem talerza nie naprawisz. Jeśli remap nie pomógł to pozostaje wymiana dysku na nowy. Możesz ewentualnie (jeśli bady są na początku dysku) zacząć partycję od miejsca gdzie kończą się bady.

Dziękuję za odpowiedź.

Jak mogę dokładnie zlokalizować miejsce badów i stworzyć odpowiednią partycję?

Pokaż smart dysku.

Jeżeli zerowanie i remap nic nie pomógł to dysk raczej do wymiany.

Odczyt SMART MHDD:

http://imageshack.us/photo/my-images/84 … 051ec.jpg/

Cała masa bad sektorów.Nic z tym dyskiem już raczej nie zrobisz,szukaj nowego.

Dziękuję za pomoc!

Jaki dysk będzie odpowiednim wyborem(jakość/cena)?