Dysk w chmurze i pendrive

Witam, 

 

Sprawa ma się następująco. 

Kilka programów w firmie robi backup danych dodatkowo do wybranych folderów na pendrivie przypiętym na stale do komputera. Wiadomo, że w razie awarii dysku głównego wszystko mam na pendrivie. 

 

Dodatkowo chciałbym aby ten pendrive przesyłał dane do chmury np. Dropbox(ale on nie ma tej funkcji).

Na nośniku wymiennym mam folder FIRMA i w nim 5 podfolderów. I teraz jak zrobić aby cały folder firma się synchronizował z wybraną i mającą taką funkcję chmurą ? 

 

Doradzicie mi jakieś rozwiązanie ? Może być płatne ale lepiej będzie jak będzie za darmo :slight_smile:

Jeśli to Windows 7+, to polecam podlinklować folder z pendrive do folderu synchronizacji chmury, sam tak synchronizuje moje dokumenty z ownCloud :smiley:

 

http://www.sevenforums.com/tutorials/278262-mklink-create-use-links-windows.html

Nie ma czegoś prostszego ? 

to rozwiązanie to wpisanie jednego polecenia w oknie konsoli, nie wiem czy coś prostszego znajdziesz.

SyncBack Pro