Dysk zewnętrzny nie reaguje

zakupiłam obudowę do dysku 3,5". Dysk który został podłączony to SEGATE 500GB 7200. Obudowa ma własne dodatkowe zasilanie w postaci zasilacza zewnętrznego. Oczywiście podłączony jest przez USB. Dysk ma być podłączony do laptopa. Po podłączeniu dysku do kompa sterowniki zainstalowały się bez problemu. Pcet widzi dysk jak i partycje aczkolwiek niestety nie mogę otworzyć żadnej z nich ani w MÓJ KOMPUTER ani za pomocą totala. Nie mam pojęcia co może być nie tak zważywszy, że jestem laikiem w tych sprawach :confused: Dysk jest ustawiony na mastera i jest to sATA. Nie mam pojęcia co może być nie tak już nie wspominając o tym że nie wiem co mogę zrobić żeby to zaczęło działać.

oczywiscie zadilacz podlaczony ? dysk nowy czy byl juz uzywany? jesli nowy moze niema zalozonych partycji,

daj prawym na KOMPUTER i opcja ZARZADZAJ,pozniej magazyn i zarzadzanie dyskami,jesli tam jest wykrywany to zaloz nowa partycja

dysk jest używany. Był podłączony wcześniej do stacjonarnego PC i jest podzielony na partycje. Tak jak napisałam wyżej. W chwili obecnej ma być podłączony do laptopa z VISTA a dysk był używany na XP. Widać go ale nie mogę uruchomić żadnej partycji.

Dodane 24.01.2011 (Pn) 13:39

na dysku są dane czy może powinnam go z formatować???

Tak z ciekawości spytam w jaki sposób ustawiłaś dysk SATA jako MASTER?

Podaj dokładny symbol dysku (przykład: ST3500418AS) - może obudowa nie współpracuje z dyskami SATAII i trzeba go przestawić w tryb SATAI. O producencie i modelu obudowy też możesz coś więcej napisać - może być przydatne…

Jaki komunikat pojawia się na PC kiedy próbujesz dostać się do danych na tym dysku?

:roll:

Normalnie. Za pomocą zworka. Dokładny symbol dysku to: ST3500418AS. Obudowa to: http://allegro.pl/727-obudowa-dysku-3-5 … 45422.html