Dyski - zasady zwrotu w sklepach internetowych

Witam.

Mam takie pytanie.

Jak kupię dysk w sklepie proline i będzie on uszkodzony lub w przyszłości się uszkodzi kto ponosi koszty wysyłki w obie strony?

napewno wysyłając uszkodzony dysk do firmy koszt poniesiesz TY,a jak z kosztem wysyłki z firmy to już chyba zostaniesz powiadomiony emailowo bądź telefonicznie

no i właśnie teraz sie zastanawiam czy kupić w internetowym z 5 letnią gwarancją i później w razie czego wysyłać i płacić czy np. w gralu (bo mogę odebrać osobiscie) z 3 letnią gwarancja

co Wy byście zrobili i dlaczego?:slight_smile:

lepiej w gralu,sam kupuje w gralu(gdynia) i żadnych problemów z reklamacją nie było i ogólnie kompetentni pracownicy :slight_smile:

zapytam sie jeszcze w net-s na ile dają gwarancji bo na stronie nie jest napisane…

w net-s są 24miesiące(przynajmniej tyle dostałem na ram) :slight_smile:

Proline … hmm … jednak odradzam, osobiście można, ale internetowo nie jest to sklep marzeń.

Czasami bywa ciężko z wyegzekwowaniem gwarancji. Ale za to kuszące ceny …