Dziwne pliki na pedrivie

Witam!

Mam problem z pendrivem. Miałam na nim wgrane kilka prezentacji w powerpoincie. Po podłączeniu go do komputera wszystkie moje dokumenty znikły, a zamiast nich wyświetlają się dziwne pliki pod dziwnymi nazwami. Szukałam czegoś w internecie na ten temat, próbowałam coś z tym zrobić, ale nic nie pomaga. Nie znam się na takich rzeczach i bardzo proszę o pomoc. Czy da się coś z tym zrobic i odzyskać dokumenty?

http://imageshack.us/photo/my-images/40/beztytuut.bmp/

Pozdrawiam.

spróbuj daj prawym przyciskiem myszy na pen drive daj właściwości, zakładka narzędzia, sprawdzanie błędów i zaznacz obie opcje i rozpocznij. Nie wiem czy to coś da ale spróbuj :slight_smile:

Zrobiłam.

Usunął mi się jeden plik, poza tym nic się nie zmieniło…

możliwe że powierzchnia pendrive jest uszkodzona :frowning: jedyne co mi przychodzi do głowy to formatowanie a potem jak się da to odzyskanie plików. Chyba że ktoś jeszcze coś poradzi na forum.

To sprawka wirusa zapewne, dla pewności włącz jeszcze pokazywanie ukrytych plików w opcjach folderów i sprawdź czy pliki prezentacji nie mają atrybutu ‘ukryty’.

Zaznaczyłam tą opcje “pokaż ukryte pliki i foldery”, ale nic się nie zmienia, nie wyświetla. Wcześniej pokazał się jakiś jeden folder, ale po wykonaniu czynności, o których napisał “gufi4” w poście powyżej, nic, poza tym jednym plikiem się nie pokazuje…

miałem kiedyś podobnie z pendrivem i kartą pamięci jeżeli za szybko odłączyłem od kompa bądź coś przerwało zapisywanie pliku, jeżeli chcesz to sformatuj go a potem spróbuj odzyskać te pliki ale nic nie obiecuje że się da :frowning: albo niech ktoś inny pomoże jeszcze

To mnie rozbawiło.

Jeśli chcesz coś odzyskiwać to program do odzyskiwania odpala się przed wszelkimi procedurami ingerującymi w system plików takimi jak wspomniane systemowe sprawdzanie i naprawianie błędów czy formatowanie.