Dziwny komunikat KIS 7.0.0125


(Kurss1005) #1

Proszę o wytłumaczenie o co chodzi w tej informacji. Zmienia się ona co jakiś tzn wartości się zmieniają .

Poprzednie uruchomienie aplikacji nie powiodło się

Zapisane zostały informacje na temat stanu aplikacji w momencie wystąpienia błędu. Opis zawarty jest w poniższych plikach. Jeżeli takie sytuacje będą zdarzać się częściej zalecane jest skontaktowanie się z działem pomocy technicznej firmy Kaspersky Lab Technikal. .

Pomóż nam ulepszyć ten produkt i wyślij te pliki do Kaspersky Lab w celu analizy. Umożliwi to wyeliminowanie tego typu błędów w kolejnych wersjach produktu.

Rozmiar Ruch szacowany Plik

1MB 128 KB Informacje o systemie

5,9MB 1,5MB Documents and Settings\All Users\Dane Aplikacji

1,9MB 483KB Documents and Settings\All Users\Dane Aplikacji

69,4KB 17,4KB Documents and Settings\All Users\Dane Aplikacji

Informacja ukazała się przy uruchamianiu komputera. KIS 7.0.0.125 informuje jednak, że komputer jest chroniony nie rozumię tego i proszę o wyjaśnienie. Komunikat ukazał się wczoraj 13.12.2007.


(Gugu007) #2

Jeśli chcesz to skontaktuj się z działem technicznym w Polsce: + (34) 368 18 14 lub puść im farbę...:mrgreen:


(Fokusmick) #3

Też miałem wczoraj ten komunikat po nieudanej aktualizacji bazy. Wysłałem im te pliki, zrobiłem aktualizację "ręcznie" i jest ok.

Swoją drogą wysłałem do Kaspersky Lab zapytanie dotyczące tego komunikatu.

Przybliżony czas odpowiedzi - 24 godziny.

(system) #4

No cóż błędy wszystkim się zdarzają, ewidentny błąd w aktualizacjach Kasperskiego.

W każdym razie usuń te pliki, gdyż na dysku prawdopodobnie masz kilkaset MB śmieci.


(Kurss1005) #5

jak znaleźć i usunć te pliki


(system) #6

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Kaspersky Lab\

usuwasz wszystko oprócz folderu AVP7.

Zaznacz >>> Usuń.


(Kurss1005) #7

co to jest awatar w tlenie?


(Kurss1005) #8

nie mam pliku ani folderu dane aplikacji


(Kurss1005) #9

tylko następujące foldery: dokumenty udostępnione, menu start ,pulpit , ulubione


(Homik1983) #10

Folder "Dane aplikacji" jest ukryty, wklej w pasek adresu u góry:

C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji

I naciśnij enter. Powinnaś przenieść się do folderu ukrytego.


(Kurss1005) #11

mam dwa foldery Kasperski Labi Kasperski Lab Setup Files


(jan1) #12

Pliczki znajdują się w folderze Lab,ten drugi zawiera kopie instalatora.

Napisałem pliczki bo to zajmuje niewiele miejsca w pierwszym poście zresztą masz określoną ich wielkość.Nie sądzę by KIS w normalnym trybie pozwolił ci je usunąć, a sprawa była o wiele poważniejsza został wyłączony monitor i komputery z KIS pozostały bez ochrony ,dzięki auto ochronnie aplikacja naprawiła to