E-mail do tpsa


(Iwagreg) #1

Witam , chyba nie wiecie , że nasz największy dostawca internetu /TPSA/ nie daje możliwości kontaktu mailowego z kimkolwiek z tpsa , chyba , że prywatnego . Mam ochotę zadać im pytanie : Dlaczego nie są zainteresowani zatrzymaniem obecnych , paroletnich klientów ? Osobiście byłbym gotów przedłużyć umowę na następny rok , może dwa , jest tylko jedno ale , mam neo 512 za 96 zeta miesięcznie , tpsa proponuje promocję "zostań z nami dłużej " co to znaczy ? W przypadki skorzystania z tej propozycji , nadal mam neo 512 tylko że za 84 zł . Opłaca się ? Chyba nie skoro "nowy" może mieć 1MEGA za 76 zł przy rocznej umowie , mnie ta promocja nie dotyczy , taki ich regulamin promocji . Wiecie już o co chodzi i tu moja prośba ma ktoś jakiś adres mailowy do tpsa , wiem , że kiedyś mieli bo sam pisałem . Pozdrawiam

ps.

proszę jedynie o adres mailowy , nic ponadto


(:: MARIO ::) #2

próbowałeś ? -->

http://www.tp.pl/prt/pl/mam_pytanie/tel ... T!19009045


(Iwagreg) #3

:: MARIO :: nie mam zamiaru zadawać im pytania które oni sami ułożyli


(Bjkaras) #4

To może to?

https://www.tp.pl/prt/pl/mam_pytanie/te ... zapytanie/


(:: MARIO ::) #5

a na rachunku nie ma jakiegos numeru kontaktowego by zadzwonic ?

Złączono Posty : 16.01.2007 (Wto) 20:31

z gadnij dlaczego :smiley: wystarczy ze 20% niezadowolonych uzytkowników bedzie do nich nawijac mejlem :smiley: i maja lekki sajgon :smiley:


(Iwagreg) #6

:: MARIO :: jak te 20% wyśle maila to może coś zmienią w swoich , nie napiszę jakich promocjach . bjkaras chciałbym uzyskać odpowiedź na zadane pytanie a nie narazić się na kłopoty techniczne firmy


(Philips Piotr) #7

rattlesnake 9393 i wsio wiadomo


(Iwagreg) #8

philips już parę razy wisiałem na słuchawce po jakieś 30 minut żeby uzyskać połączenie z konsultantem , nie mam na to czasu . Nie obraźcie się ale kombinujecie jak ta firma , mnie chodzi tylko o adres .


(fiesta) #9

Nie tylko mailowego, ale i telefonicznego, jedną sprawę z internetem w miejscu pracy załatwiam od pażdziernika i nie mogę się doprosić o telefon do konkretnej osoby za to odpowiedzialnej, caly czas jestem odsyłany na "błekitną"gdzie słyszę tą samą bajeczkę od co rusz innego konsultanta.

8)


(Bjkaras) #10
  1. W podanym przeze mnie linku masz mozliwosc zadania do nich pytania.

  2. Nie wyolbrzymiaj z linią 9393 bo sam nie raz dzwonilem i szybko uzyskałem informacje o które pytałem właśnie konsultanta na którego czekałem chwile.


(Iwagreg) #11

bjkaras sorki ale ja jeszcze nie zadałem pytania a oni mnie już wypytują o moje dane , brakuje jeszcze tylko nipu , peselu , daty urodzenia , ilości dzieci ślubnych i poza ślubnych etc. A wydaje mi się , że moje pytanie dotyczyć może wielu abonentów .


(darek_d) #12

rattlesnake - jesteś niepoważny!. Pierwszy e-mail wysłałem do TP 20 marca następny do ditela w sprawie książki telefonicznej - i co i cisza. :x Wysyłałem e-maile do UOKiK z interwencją - i co się okazuje?(też cisza). Że te wszystkie adresy podawane na stronach firmowych to jeden wielki kant. W przypadku otrzymania niewygodnych pytań w żadnym wypadku nie licz na odpowiedź. Gdy wyślesz e-maila wychwalającego usługę - wtedy na pewno otrzymasz podziękowanie. Reasumując - przestań marzyć, zejdź na ziemię. Pozdrawiam i życzę wiele cierpliwości.


(Chris952) #13

Rattlesnake to jakim cudem chcesz się skontaktować z TP jeśli niepasują Ci żadne wypisane tutaj opcje? Tak jak bjkaras polecam Ci napisać przez forumlarz kontaktowy TP. Ja już próbowałem. Możesz trochę poczekać na odpowiedz.. (w moim przypadku 7 dni), ale wkoncu dostaniesz to czego chcesz. :slight_smile:


(fiesta) #14

tiaaaaa:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... 341#863341

8)

szkoda ze nie pytają o numer buta i stan uzębienia :P:P:P


(Bjkaras) #15

Tiaaaaa:

Ta sprawa to rzeczywiście musi być sprawą niecierpiącą zwłoki skoro zalatwiasz ją od października. :lol:

8)


(Moderator18) #16

Taj jak wcześniej napisali zadzwoń pod 9393 i juz nie mów że długo się czeka na konstultanta.Parę razy już dzwoniłem na 9393 i udzielono mi informacji natychmiast.


(Iwagreg) #17

Widzę , że nie wszyscy zrozumieli , prosiłem o adres mailowy do TPSA , chciałbym mieć odpowiedź czarno na białym , bez podawania moich danych osobowych , taką możliwość dają inne firmy , niekoniecznie dostawcy internetu i tu właśnie widzę wielki absurd BRAK ADRESU MAILOWEGO DO TPSA

ps.

Ja widzę różnicę między numerem telefonu a adresem mailowym .


(Raphael Angel) #18

nielubimyciekawskichklientów@tp.pl ?

Ewentualnie: monopolistarozgrywający@tp.pl

Spróbuj też: itakwiemlepiej@tp.pl :wink:

A na poważnie: mój dziadek wiele lat (ponad 40) przepracował w TPSA i zna je od podszewki. Spytam go (byćmoże wie, lub zadzwoni do kolegów z pracy i się dowie). Jak coś się dowiem to zapostuję.


(JUDGE) #19

No wiesz... :roll:

Sądzę, że czas skończyć z błędnym przeświadczeniem iż TP to moloch-monopolista, który powinien mieć dostępne wszelkie mozliwe formy kontaktu.

Masz Punkty Sprzedaży , masz BL (klienci indywidualni i biznesowi, także fax), masz rózne infolinie , w każdym rachunku jak wół stoi adres korespondencyjny a więc myślę że jest w czym wybierać.

Na upartego każdej firmie mógłbym także coś zarzucić a to brak nipu na stronce, niemożność dodzwonienia się czy brak faxu, nieaktualne dane, infolinie automatyczne z których dowiesz się jedynie tego że dobrze się dodzwoniłeś, brak numeru GG (bo i z takiej formy kontaktu niektóre firmy korzystają) lub tego że nie można porozumieć się przez znaki dymne, alfabet Morse'a itd, itp. więc akurat z TP nie jest tak źle.

Jak sądzę każdą firmę obowiązują jakieśtam procedury. Skoro TP nie podaje kontaktowego maila ogólnego to zapewne tylko dlatego iż oferuje inne formy kontaktu zatwierdzone przez bodajże UKE.

Nie napisałeś nawet w jakiej sprawie chciałeś napisać do TP...


(Iwagreg) #20

Witam , JUDGE uważam , iż mail jest komfortowym sposobem komunikacji , nie musisz odpowiadać natychmiast , możesz zebrać wszelkie dane do odpowiedzi i udzielić jej w sposób wyczerpujący , to moja opinia na temat tego sposobu komunikacji . Napisałeś " Nie napisałeś nawet w jakiej sprawie chciałeś napisać do TP..." , Twój post jest jednym z najdłuższych w temacie , lub raczej koło tematu , a nie zadałeś sobie trudu przeczytania dokładnie postu rozpoczynającego temat . A co do adresu mailowego to poczytaj regulamin neostrady , który to zobowiązuje użytkownika do korzystania z adresu poczty elektronicznej . Poczytaj Dział II , Paragraf 3 , Punkt 3 regulaminu świadczenia usługi neostrada tp . :o

ps.

skoro firma swoim regulaminem zobowiązuje mnie do korzystania z adresu poczty elektronicznej to dlaczego sama nie chce kontaktować się ze mną za pośrednictwem maila