Edycja plików .dff (GTA SA) - problem z eksportem (3ds max)


(system) #1

Witam, od niedawna zacząłem "zabawę" z 3ds max'em. Za pomocą KAM'S SCRIPT za importowałem plik .dff (skin) a następnie zgodnie z pewnym wideo-poradnikiem, dodałem do modelu bandanę. Na pierwszy zrzut oka wszystko wygląda bardzo dobrze, nie wyświetlają mi się żadne błędy - teoretycznie skin jest OK. Gdy chcę skończony model za eksportować, naciskam przycisk "Bones/Export", wybieram ścieżkę docelową dla pliku i naciskam "save". I tutaj zaczynają się schody. Znów nie wyświetlają się żadne błędy, ale gdy minimalizując program do pulpitu i sprawdzam czy plik się zapisał, go po prostu nie ma! Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu, dodam jeszcze że posiadam Windows Vista Home Premum z dodatkiem Service Pack 1 oraz 3ds Max'a 09. Oprócz tego kilkakrotnie reinstalowałem program i pobierałem skrypt KAM'S z różnych źródeł. Za oferty pomocy, z góry dziękuję.