Edytor plików *.LOC

Witam Wszystkich.

Piszę do was z prośbą o pomoc gdyż potrzebuję program z możliwością edytowania plików *.LOC

Wiem że pliki *.LOC można normalnie odtworzyć notatnikiem, ale ja potrzebuję taki żeby potrafił mi “przekonwertować” takie zakodowane teksty na jakieś logiczne zdania! (w tym przypadku angielskie)

Pliki *.LOC pochodzą z gry “Star Wolves 3: Civil War”

Mam nadzieję że jakiś specjalista pomorze mi rozwiązać mój problem!

Ja akurat zachodniopomorskie ale szczerzę w to wątpię by był jakiś edytor tego. Jeśli to save’y to szukaj save-edytora.

Nie to nie jest zapis z gry! Edytora raczej też do tego nie ma! Ale wczoraj wieczorem pogrzebałem w necie i mam nową “hipotezę” że morze to być jakiś zakodowany teks! Aktualnie szukam jakiś programów ale na razie żaden nie dał sobie z nim rady.

Kołobrzeg to i morze :slight_smile:

To wcale nie wygląda na zakodowany tekst tylko na adresy które odwołują się do jakiejś pamięci lub sam skrypt który odwołuję się do bazy danych

Na samej górze skryptu mam napisane:

Plik w którym zapisany jest tekst nosi nazwę [text.loc]

Czy ten wpis na samej górze może oznaczać że właśnie ten plik odwołuje się do tamtego wyżej wymienionego?

Edit:

Przejrzałem cały folder i dalej nie znalazłem tych tekstów co wymawia bohater!

Chcesz przetłumaczyć napisy dialogów tak?

Tylko skąd pomysł, że one są własnie w tych plikach?

Tak chcę przetłumaczyć napisy dialogów!

Zdaje mi się że one siedzą w tym pliku gdyż wyczytałem że Hitman’a 3 spolszczało się poprzez modyfikowanie plików *.LOC

I w tej grze są też inne pliki *.LOC które mogłem normalnie edytować przez notatnika (zawierały angielski tekst).

Nigdzie nie mogę znaleźć tych tekstów co są w okienku!

Screen z gry (okienka które chcę przetłumaczać)

http://img694.imageshack.us/img694/3228/89545098.png

Edit:

Wczoraj kombinowałem cały dzień i dalej nie wiem jak zmienić te napisy!

Edit:

Właśnie zrobiłem kilka testów i jestem pewny że to jest zakodowany tekst!