eMule

(system) #1

Piszę nowy temat bo tu nikt mi nie potrafił pomóc

Dodam, że jestem "zielony" w postępowaniu z eMule :smiley:

(system) #2

Yyyyyyyyyy... Nie czaję... Ty byś już chciał po 45 minutach, żeby Ci referaty ludzie pisali na ten temat :?: :?

Regulamin się kłania... Nie pierwszy raz, saviola... :frowning:

PS. I bardzo dobrze, że jesteś "zielony"... :twisted: Wszyscy doskonale wiemy o co chodzi... :-x

UPDATE... Tak sobie pomyślałem... Od dzisiaj koniec z pomocą z mojej strony w tych tematach... :!: Nie ma od tej decyzji odwołania :!: Na PW też nie próbujcie...

(system) #3

Nie, aż tak to nie :!: Myślę tylko, że tu to będzie bardziej przejrzyste :-).

A co do nabicia postu to jak moderatorzy chcą to jeden mogą mi z licznika odjąć i tamten post usunąć

:oops:

:mrgreen:

(system) #4

Nie o tą zieloność mi chodziło... Tobie na początku chyba też nie o tą :mrgreen:

(system) #5

Wiem, wiem to był malutki jołk :wink:. Ale po co ja to pisze zaraz zapewne będe posądzony o:

:arrow: Nabijanie postów.

jak również:

:arrow: "Post usunięto, ponieważ został on uznany jako OT "

(system) #6

E tam... Dajmy Modkom popracować... Niech 'se cuś chopaki' usuną :lol: :mrgreen: 8)

PS. Np. tego posta ;D

(system) #7

Dopiero gdy kliknąłem na "cytuj" dowiedziałem się co tu jest napisane :-D. Dobre Pawek 8) A jeszcze trochę i bym w ogóle tego nie zauważył, alez ja jestem spostrzegawczy :lol:

(system) #8

Więc tak: :twisted:

A czy kiedyś zrobiłem coś złego?

PS. Tego też możecie wywalić.

PS2. Ale 'se fajnom' zabawę znalazłem

PS3. Jak myślicie. Taki rozmiar czcionki by się na co dzień przyjął?

(FXJ) #9

Jak ma się opere z z opcją zoom to może i by się przyjeło, ale większość osub raczej kożysta z IE6 (tak jak ja :D) :stuck_out_tongue:

(system) #10

Dobra. Może nie odbiegajmy zbytnio od tematu :-). Zna ktoś rozwiązanie mojego problemu :?:

(Krzysiek21) #11