eMule

Piszę nowy temat bo tu nikt mi nie potrafił pomóc

Dodam, że jestem “zielony” w postępowaniu z eMule :smiley:

Yyyyyyyyyy… Nie czaję… Ty byś już chciał po 45 minutach, żeby Ci referaty ludzie pisali na ten temat :?: :?

Regulamin się kłania… Nie pierwszy raz, saviola:frowning:

PS. I bardzo dobrze, że jesteś “zielony”… :twisted: Wszyscy doskonale wiemy o co chodzi… :-x

UPDATE… Tak sobie pomyślałem… Od dzisiaj koniec z pomocą z mojej strony w tych tematach… :!: Nie ma od tej decyzji odwołania :!: Na PW też nie próbujcie…

Nie, aż tak to nie :!: Myślę tylko, że tu to będzie bardziej przejrzyste :-).

A co do nabicia postu to jak moderatorzy chcą to jeden mogą mi z licznika odjąć i tamten post usunąć

:oops:

:mrgreen:

Nie o tą zieloność mi chodziło… Tobie na początku chyba też nie o tą :mrgreen:

Wiem, wiem to był malutki jołk ;). Ale po co ja to pisze zaraz zapewne będe posądzony o:

:arrow: Nabijanie postów.

jak również:

:arrow: "Post usunięto, ponieważ został on uznany jako OT "

E tam… Dajmy Modkom popracować… Niech ‘se cuś chopaki’ usuną :lol: :mrgreen: 8)

PS. Np. tego posta ;D

Dopiero gdy kliknąłem na “cytuj” dowiedziałem się co tu jest napisane :-D. Dobre Pawek 8) A jeszcze trochę i bym w ogóle tego nie zauważył, alez ja jestem spostrzegawczy :lol:

Więc tak: :twisted:

A czy kiedyś zrobiłem coś złego?

PS. Tego też możecie wywalić.

PS2. Ale ‘se fajnom’ zabawę znalazłem

PS3. Jak myślicie. Taki rozmiar czcionki by się na co dzień przyjął?

Jak ma się opere z z opcją zoom to może i by się przyjeło, ale większość osub raczej kożysta z IE6 (tak jak ja :D) :stuck_out_tongue:

Dobra. Może nie odbiegajmy zbytnio od tematu :-). Zna ktoś rozwiązanie mojego problemu :?:

Saviola,skoro jest napisane czeka,to normalną rzecza jest że stoisz w kolejce po jakas częsc pliku,jesli bedziesz go tak właczał i wyłaczał co chwile,to nigdy sie nie doczekasz,zostaw go najlepiej w spokju tak z 3-4 dni łaczonego non stop…

Chyba ci wyjaśniłem jak najprosciej… :lol: