Era internet domowy czy można więcej?

Witam,

Od wczoraj mam internet domowy ERY na lini TP. Modem mam Webr@cer 821. Jestem zupełnie zielony z tego i nigdy wcześniej nie miałem internetu na liniach telefonicznych. Ale mam małe pytanko :

-Czy parametry lini pozwalają na pełne 20Mbitów ?

-Czy zmiana modemu na lepszy sprawi że parametry lini się polepszą tak by modem synchronizował się wyżej ???

-czy grubość kabla który biegnie z gniazdka telefonicznego do modemu zależy jakie linia będzie mieć parametry ?

Parametry lini :

Connection Status Connected

Us Rate (Kbps) 686

Ds Rate (Kbps) 16541

US Margin 4

DS Margin 6

Trained Modulation ADSL_2plus

LOS Errors 0

DS Line Attenuation 22

US Line Attenuation 10

Peak Cell Rate 1617 cells per sec

CRC Rx Fast 0

CRC Tx Fast 0

CRC Rx Interleaved 8

CRC Tx Interleaved 9

Path Mode Interleaved

W modulation mode mam wybrać jedną opcję czy wszystkie ??? Bo standardowo jest zaznaczone wszystko co się da oprócz “NO MODE”

Select the modulation type.

	 NO_MODE

	 ADSL_G.dmt

	 ADSL_G.lite

	 ADSL_G.dmt.bis

	 ADSL_G.dmt.bis_DELT

	 ADSL_2plus

	 ADSL_2plus_DELT

	 ADSL_re-adsl

	 ADSL_re-adsl_DELT

	 ADSL_ANSI_T1.413

	 MULTI_MODE

	 ADSL_G.dmt.bis_AnxM

	 ADSL_2plus_AnxM

Z góry dzięki za odpowiedz

nic wiecej sie nie da margin

US Margin 4

DS Margin 6

jest ponizej 6 to juz zle i tak dobrze ze masz 16

nie wygląda to najlepiej na pewno nie wyciągniesz 20.masz niski margines nie zrywa ci internetu? ile masz do centrali tel.?jaka długość kabla od gniazdka tel. do modemu??im krótszy kabel tym lepiej poza tym na parametry mogą wpływać też pobliskie gniazdka od prądu czasami jest tak że kabel telefoniczny biegnie po scianie razem z tym elektrycznym to wpływa na pogorszenie parametrów.jesli możesz pożycz od kogoś router jakiś i sprawdz parametry wtedy czy sie poprawią odłącz od gniazdka telefon z tym filtrem jesli posiadasz stacjonarny i sprawdz parametry