Olejar
(Olejar90)
30 Lipiec 2008 22:16
#1
Przy programie, przez który najpewniej to się stało TibiaNg,
Przy próbie instalacji DirectX
DXError.log i DirectX.log nie istnieją po tym komunikacie.
Proszę o pomoc, programy takie jak BoostSpeed Auslogic miały problem z działaniem, wyskakiwały niezliczone ilości spamu errorów.
Po reinstalacji Windowsa, na “czystym” systemie dzieję się to samo.
Proszę o pomoc.
Chyba coś z dyskiem nie dobrego = (
Olejar
(Olejar90)
30 Lipiec 2008 22:21
#3
Dzięki dzięki ale czy nie ma innego rozwiązania?
eyeti
(eyeti)
30 Lipiec 2008 22:22
#4
Olejar , po instalacji została jakaś nie sformatowana partycja?
Olejar
(Olejar90)
30 Lipiec 2008 22:24
#5
Za pierwszym razem jak reinstalowałem Windowsa tak było to zrobiłem to znów tym razem ustawiłem obie partycje od nowa i sformatowałem obie jednakże ciągle bez rezultatów.
Olejar
(Olejar90)
31 Lipiec 2008 13:47
#6
Czy ma ktoś jakiś pomysł?
rokko
(Kolmar)
31 Lipiec 2008 14:34
#7
Wpierw odpal komputer z płytki instalacyjnej i w konsoli odzyskiwania wpisz chkdsk /f /r
Następnie sprawdź komputer pod kątem bad sektorów np. programem HD Tune.
Jeżeli to nie przyniesie rezultatu to dokonaj ponownej instalacji windowsa z tym, że:
Wyzeruj dysk twardy za pomocą programu Active killdisk,
Dokonaj podziału na partycje za pomocą gparted, acronis lub innego partycjonera,
Zainstaluj windę.
PS. Czy instalujesz windę z oryginalnej płytki ??
Olejar
(Olejar90)
1 Sierpień 2008 15:50
#8
No dzięki pierwsza alternatywa niestety nie podziałała.
Teraz będę pracować nad drugim wariantem tak w ogóle dzięki za pomoc.
A co do płytki to chyba wiesz jak jest
@Edit :
Nie wiesz może czy Windows Speed XP - PRO 2008 PL, będzie odpowiedni? Bo na moim Xp na płytce się zrobiła dziurka.
Olejar
(Olejar90)
2 Sierpień 2008 08:29
#9
Niestety druga opcja również nie działa.