Zainstalowałam wersję testową, przeskanowałam komputer, wszystko było ok aż do ponownego uruchomienie komputera. Teraz wyskakuje info jak na screenie i nie wiem czy odinstalować program, łącznie z czyszczeniem rejestru i instalować powtórnie? Jaka przyczyna tego komunikatu? Instalkę pobrałam ze strony producenta.
Ja bym odinstalował do zera łącznie z czyszczeniem rejestru, uważam że to może pomóc
Przeinstalowałam, tym razem plik ściagnęłam z vortalu, dalej jest tak samo. Nie mam pojęcia dlaczego.
SmartSecurity jesczeze ma kilka błędów …min. w obsłudze OE, problem z kontem z ograniczeniami etc.
Mi ponadto firewall swirował samoczynnie “przestawiając” swój tryb pracy itp.
Dlatego też jak narazie zrezygnowałem z Smarta na rzecz samego skanera AV Noda.
Możesz jednak wysłać zawiadomienie do pomocy technicznej noda, formularz o ile dobrze pamiętam dostępny w pomocy. Załącz koniecznie logi z Noda.
Albo możesz wysłać jako zwykłego maila…
Najpierw jednak wygeneruj log: Start>Uruchom> c:** eav_nt32_ENU.msi **** /lv* log.txt**
…gdzie eav_nt32_ENU.msi to plik instalacyjny Smarta.
Maila kieruj na: pomoc@nod32.pl , dołłączając wcześniej wygenerowany plik log.txt