Eset Smart Security, problem z instalacją


(Lammermoor) #1

Zainstalowałam wersję testową, przeskanowałam komputer, wszystko było ok aż do ponownego uruchomienie komputera. Teraz wyskakuje info jak na screenie i nie wiem czy odinstalować program, łącznie z czyszczeniem rejestru i instalować powtórnie? Jaka przyczyna tego komunikatu? Instalkę pobrałam ze strony producenta.

nodvm7.th.jpg


(Zbysiek4) #2

Ja bym odinstalował do zera łącznie z czyszczeniem rejestru, uważam że to może pomóc :slight_smile:


(Lammermoor) #3

Przeinstalowałam, tym razem plik ściagnęłam z vortalu, dalej jest tak samo. Nie mam pojęcia dlaczego.


(adpawl) #4

SmartSecurity jesczeze ma kilka błędów ...min. w obsłudze OE, problem z kontem z ograniczeniami etc.

Mi ponadto firewall swirował samoczynnie "przestawiając" swój tryb pracy itp.

Dlatego też jak narazie zrezygnowałem z Smarta na rzecz samego skanera AV Noda.

Możesz jednak wysłać zawiadomienie do pomocy technicznej noda, formularz o ile dobrze pamiętam dostępny w pomocy. Załącz koniecznie logi z Noda.

Albo możesz wysłać jako zwykłego maila...

Najpierw jednak wygeneruj log: Start>Uruchom> c:**** eav_nt32_ENU.msi **** /lv* log.txt

...gdzie eav_nt32_ENU.msi to plik instalacyjny Smarta.

Maila kieruj na: pomoc@nod32.pl , dołłączając wcześniej wygenerowany plik log.txt

:wink:


(Lammermoor) #5

Problem jest w ochronie dostępu do stron internetowych, ale żadną zmianą możliwych ustawień nie da się tego włączyć.

nod2ld8.th.jpg