mam do zrobienia 2 tabelki, w 1 są dane w drugiej są one podsumowywane… chodzi o to, że ta druga jest podzielona na 12 miesięcy i teraz chcę, aby sumy były w zależności od miesiąca jaki wpisze w pierwszej tabeli… przykładowo…
Jeżeli C1=Styczeń to suma E2 do E6 ma być w D41
Jeżeli C1=Luty to suma E2 do E6 ma być w D46
itd…
dodam, że robię to na Excelu 2000, próbuje już na różne sposoby, ale jakoś mi nie wychodzi, liczę na pomoc, jeżeli nie da się tego zrobić na Excelu 2000 też dajcie znać.
Dzięki wielki funkcja działa, ale da się jakoś zrobić żeby te C1 przy przeciąganiu funkcji było stałe? Trochę dużo do wklejania by było tych funkcji, ale chciałbym je przeciągać po prostu.
Ogólnie to robię to dla mojego taty i powklejałem te funkcje w styczniu i w lutym… gdy wpisuje w C1 Luty to dane ze Stycznia w drugiej tabelce znikają, a mojemu tacie chodzi pewnie o to, aby one zostały, teraz to już nie wiem czy jest taka możliwość.