Excel- ukrywajace się kolumny

Witam,

W programie excel 2007 podczas wydruku dokumentu ukrwają się kulumny.

W excelu mam tabelkę, której zakres informacji mieści się w kolumnach od A do AR.

Kiedy prubuje wybrukowac całą tą tabelkę to drukuje się się tylko jedna strona na której mam kolumny A B C (zawsze są) i w zależności od tego w której kolumnie mam aktywną komórkę to ta kolomna.

Wogóle kiedy próbuje coś zaznaczyć od kolumny A do końca to kolumny A B C zawsze pozostają odkryte natomiast kolejne znikają.

Co zrobić zeby te kolumny nie ukrywały się !!

A masz w tych kolumnach jakieś dane? Czy jest na nich obramowanie? Może spróbuj zaznaczyć to co chcesz wydrukować, a następnie kliknij przycisk w lewym górnym rogu-> drukuj -> i w opcjach drukowania zaznacz Drukuj: Zaznaczenie

Pozdrawiam

Naciśnij Alt+F11 aby otworzyć edytor Visual Basic for Application i sprawdź, czy nie ma jakiegoś makra, które przy wydruku ukrywa kolumny. Jeśli jest, to możesz je usunąć lub wyłączyć przy użyciu komentarzy.

Otworzyłam to kombinacją klawisz ALT i F11. ale nie bardzo wiem czy mam włączone czy nie.