Yo. Takiego problemu jeszcze nie miałem. Otóż zainstalowałem sobie Avasta + comodo firewall. Stwierdziłem że jest to do niczego, wiec to usunełem, a następnie zainstalowałem kasperskiego(wszystko bez restarta komp). Kiedy zainstalował się kaspersky, uruchomiłem komputer ponownie. Wczytuje się system administrator jak zawsze, robię wyloguj, wybieram moje konto wpisuje hasło a tu zonk. Nie wczytują się pliki/foldery, a nawet pasek zadań. Wchodzę do menadzera zadań, wpisuję explorer.exe, nic się nie dzieje, wpisuje jeszcze raz, lukam a tu w menadzerze zadań dwa procesy explorer.exe po 72kb. Nic się nie da zrobić. Co gorsze, spartoliły się też wszystkie inne konta. Działa tylko administrator z którego za wszelką cenę staram się naprawić problem. Na moim koncie miałem ważne dane. Gdybym mogl je odzyskać, to po prostu je zgrywam, robie formata i lux. Ale nie działa mi też tryb awaryjny(podczas restartu wciskam F8 i nic się nie dzieje). Nie mam pojęcia co jest grane. Najpierw zrobie skana kasperskym, następnie comofixem. Zamieszcze tu na razie chociaz loga z hijacka. ;] Aha i jeszcze jedno. Jak wchodze w Documents and Settings i patrze na moje konto to pisze że folder jest pusty, i jest odmowa dostępu. Ale pusty nie może być, bo mam zajęte 8gb miejsca na dysku, a pracuję tylko na jednym końcie, właśnie na tym gdzie pisze że folder jest pusty.. Zapewne dostało mi się na kompa sporo syfu, więc jeżeli ktoś wie jak odzyskać dane, to wszelkie pomoce mile widziane ;]
=========================================================================================================
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 18:13:00, on 2008-10-29
Platform: Windows XP Dodatek SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 7.0\avp.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 7.0\avp.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
C:\WINDOWS\system32\wscntfy.exe
C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 7.0\avp.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza
R3 - URLSearchHook: (no name) - {0579B4B6-0293-4d73-B02D-5EBB0BA0F0A2} - C:\Program Files\AskSBar\SrchAstt\1.bin\A2SRCHAS.DLL
O2 - BHO: Ask Search Assistant BHO - {0579B4B1-0293-4d73-B02D-5EBB0BA0F0A2} - C:\Program Files\AskSBar\SrchAstt\1.bin\A2SRCHAS.DLL
O2 - BHO: AcroIEHlprObj Class - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Program Files\Adobe\Acrobat 6.0 CE\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O2 - BHO: Ask Toolbar BHO - {F0D4B231-DA4B-4daf-81E4-DFEE4931A4AA} - C:\Program Files\AskSBar\bar\1.bin\ASKSBAR.DLL
O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {F0D4B239-DA4B-4daf-81E4-DFEE4931A4AA} - C:\Program Files\AskSBar\bar\1.bin\ASKSBAR.DLL
O4 - HKLM…\Run: [Gainward] C:\Program Files\VDOTool\TBPanel.exe /A
O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM…\Run: [unlockerAssistant] “C:\Program Files\Unlocker\UnlockerAssistant.exe”
O4 - HKLM…\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE
O4 - HKLM…\Run: [HP Software Update] C:\Program Files\HP\HP Software Update\HPWuSchd2.exe
O4 - HKLM…\Run: [AVP] “C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 7.0\avp.exe”
O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKUS\S-1-5-19…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA LOKALNA’)
O4 - HKUS\S-1-5-20…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘USŁUGA SIECIOWA’)
O4 - HKUS\S-1-5-18…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘SYSTEM’)
O4 - HKUS.DEFAULT…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘Default user’)
O4 - Global Startup: HP Digital Imaging Monitor.lnk = C:\Program Files\HP\Digital Imaging\bin\hpqtra08.exe
O8 - Extra context menu item: Dodaj do blokowanych banerów - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 7.0\ie_banner_deny.htm
O9 - Extra button: Statystyki dla ochrony WWW - {1F460357-8A94-4D71-9CA3-AA4ACF32ED8E} - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 7.0\SCIEPlgn.dll
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe
O20 - AppInit_DLLs: ,C:\PROGRA~1\KASPER~1\KASPER~1.0\adialhk.dll
O23 - Service: Kaspersky Internet Security 7.0 (AVP) - Kaspersky Lab - C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Internet Security 7.0\avp.exe
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\system32\HPZipm12.exe
–
End of file - 3845 bytes
=========================================================================================================