snapcase
(Szturman)
2 Lipiec 2012 11:38
#1
Witam!
Mam następujący problem z facebookiem - nie chce on działać na moim laptopie (na wszystkich innych komputerach chodzi normalnie). Dotyczy to Firefoxa, Chroma i IE - na innych przeglądarkach nie próbowałem. Po wpisaniu adresu w pasku karty widać tylko “łączenie” a pasku stanu “oczekiwanie na http://www.facebook.com ”. Raz na kilkanaście prób uda mu się w końcu załadować, ale tylko po to, żeby wyświetlić parę podstron, potem znowu wisi.
Używam Avasta 7.0, nic nie wykrył po skanowaniu - dodatkowo przeskanowałem komputer skanerem online ESET - wykrył kilka plików które usunął, po kolejnym skanowaniu cisza (chyba muszę zmienić Avasta coś innego).
OTL -> http://www.wklej.eu/index.php?id=6a1a28f3e7
Extras -> http://www.wklej.eu/index.php?id=f3de8435c1
Acorus
(Acorus)
2 Lipiec 2012 12:28
#2
Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
:OTL FF - prefs.js…browser.search.defaultenginename: “v9” FF - prefs.js…browser.search.order.1: “v9” O3 - HKLM…\Toolbar: (no name) - Locked - No CLSID value found. O3 - HKU\S-1-5-21-3840128664-4209166764-2325737616-1001…\Toolbar\WebBrowser: (no name) - {7FEBEFE3-6B19-4349-98D2-FFB09D4B49CA} - No CLSID value found. O4 - Startup: C:\Users\Mack\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\BatteryBar.lnk = File not found [2012/06/18 03:24:08 | 000,000,000 | —D | C] – C:\Program Files (x86)\v9Soft @Alternate Data Stream - 917 bytes -> C:\Users\Mack\AppData\Local\55CQELHr8kTR3i:DiA27Pvaz9cJqwEf3oAIXo7f9iUX @Alternate Data Stream - 1145 bytes -> C:\Users\Mack\AppData\Local\pcEW1JHC8Xq:QrmDK1X3X5lgyPlrCZe @Alternate Data Stream - 1140 bytes -> C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared:n4ivgfEnvfz6eapNnMpnWj9b @Alternate Data Stream - 1063 bytes -> C:\ProgramData\Microsoft:rqgCGgUhLFKLPHgVpPCoppjcn @Alternate Data Stream - 1019 bytes -> C:\ProgramData\Microsoft:14ovOOrIFD4eWf9EfTrnJFc :Commands [emptytemp]
Kliknij Wykonaj skrypt.W OTL użyj opcji Sprzątanie .Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
Użyj AdwCleaner http://general-changelog-team.fr/outils/289-adwcleaner z funkcji Delete(w przypadku Visty/Windows7 uruchom z prawokliku jako Administrator).
snapcase
(Szturman)
2 Lipiec 2012 13:45
#3
Acorus
(Acorus)
2 Lipiec 2012 13:59
#4
W OTL użyj opcji Sprzątanie.Użyłeś AdwCleanera? Jak nie to użyj.
snapcase
(Szturman)
2 Lipiec 2012 14:01
#5
Zrobiłem jedno i drugie, nadal nic (log w poprzednim poście)
Acorus
(Acorus)
2 Lipiec 2012 14:02
#6
snapcase
(Szturman)
2 Lipiec 2012 21:04
#7
Póki co działa, ale czasem zawiśnie (potrzebny F5) -> ale czy to rozwiązuje problem? To jedyne rozwiązanie?