Fiat UNO - problem z silnikeim HELP

Witam

Słychajcie: Dzis jade sobie fiatem uno silnik 1000 ulica przez miasto, wszystko chodzi ładnie pięknie, aż tu nagle auto zgasło na skrzyżowaniu jak stałem i czekałem aż sie zmieni światło. Obroty były równe, temperatura 65 stopni i nagle zgasł. Wiadomo czasem się zdarzy ze samochód zgaśnie bo jeszcze jest silnik zimny itd. ale mój już nie odpalił :///. I teraz nie wiem jaka jest tego przyczyna. Nie wiem za co sie zabrać ? od sprawdzenia czego ? Dodam że świece są nowe, termostat jest nowy, pasek rozrządu i tuleja rozrządu.

P.S stałem na tym skrzyżowaniu i po jakims czasie kiedy silnik juz ostygł zapalił :smiley: poczym zgasł ponownie jak juz troszke sie nagrzał ? Odłączyłem czujniik termostatu bo może to on mi wyłączał silnik ale dalej nie palił wiec juz naprawde nie wiem co to moze byc ?

cześć, przyczyną tego może być chłodzenie silnika może sie przegrzewa, sprawdz czy masz w chłodnicy płyn chłodniczy. posprawdzaj także czy gdzieś nie ucieka.

A jak sie na tym nie znasz to najlepiej pojedz do mechanika :smiley: .

Mogą być to objawy modułu. Oczywiście nie jestem pewien na 100%, ale coś takie, własnie taki przypadek jak Ty przerabiałem juz z Uniakiem.

Powiedz, on jak gasnie to sie tak dławi?

Prawdopodobnie moduł.

wszystkie płyny sa podolewane, nie on poprostu zgaśnie i tyle. A pozniej to juz nie odpali dopiero jak juz troszke ostygnie najlepiej, jak wyciagne korek oleju i sie torszke odpowietrzy to juz wtedy szybciej odpala i dłuzej jezdzi ale znowu zgasnie i kicha :stuck_out_tongue: cały ruch za mna wstrzymany.

U mnie w Toyocie Corolli miałem podobny problem. Auto przy hamowaniu szarpało a poźniej gasło. Przyczyną był element, który chyba nazywał się silniczek (albo regulator) wolnych obrotów. A podobno Toyoty się nie psuja :shock:

Zobacz może tu http://www.fiatuno.pl/fiatuno,1,247.html tylko żeby korzystać z forum trzeba się zarejestrować.

Moja Toyota miała ten problem kiedy sie nagrzała. Zimna lub jak ostygła chodziła dobrze. Objawy bardzo podobne jak u ciebie.

co? Skrzynia korbowa (silnik) jest stale odpowietrzana (połączona z kolektorem ssącym).

Przyczyn może być wiele: awaria imobilaizera, zaśniedziałe wtyczki, silnik krokowy, sterownik, itd. itd…

Nie, że się nie psują tylko rzadko psują. Twój problem to była błahostka, a w Fiatach to standard.

  1. dobra ale tobie jak zgasł to odpalił czy juz niee chcial odpalic ?

  2. Pixel mi sie otwiera strona a nie zadne forum i sa tylko opisy modeli UNO. Moze jak ty masz cos innego to bys wkleił jakis ciekawy fragment ?

Przyjrzałeś się tej stronie,po lewej stronie w słupku?Jest sporo ciekawych informacji takich jak: Zrób to sam,Różności,no i między innymi Forum.

Moja Toyota odpalała od razu jak zgasła. To tutaj mamy różnicę.

na tej stronie zarejestrowałem sie jeszcze zanim załozyłem tutaj temat:P do tej pory nie dostałem jeszcze hasła. Ale juz chyba wiem o co chodzi moje UNO dostaje bogata mieszanke i świece sie zalewajaą. Pytanie teraz czemu sie zalewaja tak szybko juz po 10min jazdy :confused:

To pewnie moduł, mój stary miał tak z autem, tylko z tą różnicą, że auto sie dławiło zanim zgasło.

Jak było gorące to było OK, ale po zapaleniu z zimnego silnika za jakieś 15min gasło.

nic nie dałem rady sam zrobić wieć oddałem auto do mechanika, powiedział że się nim pobawi i dzis wieczorem albo jutro zadzwoni i powie co mniejwiecej jest nie tak i co należało by wymienić. Dla ciekawskich zamieszcze pozniej edit z opisem usterki mojego Uniaka.

pozdro