Filelock zablokował dostęp do większości funkcji systemu

(Maxor930) #1

Chciałem zrobić sobie haslo na folder w: moje dokumenty, za pomocą programu filelock. Niestety kiedy to zrobiłem komputer zresetował się i po załadowaniu windowsa pokazuje komunikat: "System Windows nie może załadować profilu użytkownika, ale zalogował Cię używając domyślnego profilu systemowego.

SZCZEGÓŁ: Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi."

Po pół minuty pokazuje sie pusty pulpit tylko z koszem, a za każdym razem gdy chcę coś zrobic tzn. wejść w moje dokumenty, dysk lokalny, albo odswiezyc pulpit pojawia się komunikat: "Zasoby systemowe nie wystarczają do ukonczenia żądanej usługi."

Moge jedynie korzystac z przegladarki :confused:

Dodam tylko że nie znam się specjalnie na tych sprawach, więc proszę o pomoc krok po kroku. Z góry dzięki ;]

(Agatonster) #2

Piotrek930 ,

Poczytaj Konkretne tematy... ze zwróceniem szczególnej uwagi na pierwszy post. Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie.

Proszę poprawić pisownię w opisie problemu. W celu dokonania korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

(Kamil/|\) #3

Do szyfrowania folderów polecam tylko i wyłącznie Steganos Safe .

(Hack2020) #4

Jeżeli używasz już takiego programu do stwórz folder na innej partycji nie systemowej.Najlepiej odinstaluj program i zresetuj komputer a w miejsce jego zainstaluj MySecretFolder ma funkcje ukrywania folderu (jest niewidoczny) nie wiem czy w tamtym jest też takie coś :slight_smile: Zrób folder na innej partycji niż C. Jak to nie pomoże to po prostu skorzystaj z funkcji przywracania systemu(myślę że to najpierw powinieneś zrobić jeszcze przed odinstalowaniem) i powinno pomóc :slight_smile:

(Maxor930) #5