Firewall Oupost-problem z połączeniem internetu

Witam.Mam pytanie o konfigurację programu.Jestem laikiem i mam problem.Zainstalowałam ww.program na laptopie i nic się nie działo.Kupiłam dobry komputer i zainstalowałam ten sam program i blokuje mi dostęp do połączenia z internetem.Zatrzymuje się w połowie i nic.Co muszę ustawić żeby działało połączenie?

Pytanie dodatkowe(nie chcę zakładać nowego tematu): AVG 9 free zlokalizował mi 2 trojany i jakiegoś wirusa.Przeniosłam do przechowalni i usunełam.To one naprawdę dały się tak łatwo usunąć czy nadal mogą gdzieś w tle buszować??

Z góry dzięki za informacje.

lucysia ,

Proszę poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty - proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Co do tego firewalla to nie wiem - nie korzystałem z niego ale wejdź w ustawienie i poszukaj opcji w stylu blokowanie dostępu/połączenie z internetem/wyjątki - coś w ten klimat.

Wirusy oczywiście mogły dać się usunąć - nie wszystkie są aż tak groźne ale jeśli coś podejrzewasz to pisz.

hehe :slight_smile: korzystasz z Outpost’a w wersji pro czy free? Pobierz Malwarebytes Anti-malware free z http://malwarebytes.org, zainstaluj, zaktualizuj, przeskanuj (opcja pełna), usuń infekcje.

P.S.

Jest już nowa wersja Aviry jeśli chcesz korzystać z tego produktu w wersji bardziej aktualnej.

Ja bym proponował Comodo.

To w zupełności nie rozwiązuje problemu. Uciekanie od aplikacji spowodowane brakiem wiedzy na jej temat to regresja.