FlatOut 1 i 2


(Kkorniak) #1

Wiem ze to jest troche pytanie nie na miejscu ale jeszcze nigdy dotad nie mialem okazji zagrac w FlatOut lub w FlatOut 2. Chcialbym sie zapytac czy jest to gra godna polecenia mi :mrgreen: ogolnie lubie samochodowki ale nie wiem czy ta jest fajna. Z tego co widze to grafa chyba nie powala na kolana? :stuck_out_tongue: no ale chce zaczerpnac troszke wiedzy na temat tej gry i ewentualnie w nia pograc :slight_smile:

PS - piszcie najwieksze minusy i plusy tej gry waszym zdaniem :stuck_out_tongue:


(Mop Daniokloc) #2

Ta gra nie ma minusów :stuck_out_tongue: . Ma bardzo fajny model jazdy i zniszczeń a grafika jest naprwde widowiskowa. Doczekała się nawet oceny 9 w cd-a. Teraz oczywiście mówie o dwójce, w jedynke grałem tylko w demo.

Gra naprawde warta polecenia!!


(M Kupczynas) #3

Do tego co powiedział UrBaN mogę jeszcze dodać wspaniałą i bardzo dobre dobraną muzykę, oraz efekty dźwiękowe. Gra naprawdę godna polecenia i wciągająca na długie godziny :D. Żeby Cię do niej przekonać możesz pooglądać filmiki nakręcone przez graczy np: http://video.google.pl/videoplay?docid= ... =flatout+2 :spoko: