Format Windows

Witam.

Zrobiłem format, lecz wystąpił pewien błąd z dźwiękiem… teraz chcę sformatować jeszcze raz tylko że z innej płyty. Ale gdy odpalam płytkę i chcę przeinstalować wyskakuje komunikat, że “Instalator nie może kontynuować ponieważ wersja systemu Windows na tym komputerze jest nowsza od wersji na dysku CD” I Właśnie chciałbym się zapytać jak to obejść?

Nie obejdziesz tego.

Co do windowsa. Czasem jest tak że się zainstaluje poprawnie a czasem tak że będą problemy od samego początku.

Sformatuj jeszcze raz z tej samej płyty z której instalowałeś.

Musisz odpalić płytę przed bootowaniem systemu, czyli z “BIOSu”.

Znaczy musisz uruchomić kompa nie z dysku tylko z płyty Windowsa.

Adam wytłumacz dokładnie co i jak, bo jestem zielony… :frowning: Chodzi o to że mam włożyć płytę i uruchomić ponownie komputer? Właśnie o to także chodzi że nic się wtedy nie dzieje… Włącza się jak zawsze.

Edit

A ponowny format znów chyba nic nie, ponieważ już 3 razy formatowałem i wciąż ten sam błąd z dzwiękiem.

Wchodzisz w BIOS > Advanced BIOS Features > First Boot Device ustawisz CDROM > zapisujesz ustawienia i wychodzisz > po wyszukiwaniu sprzętu wyskoczy Ci coś w stylu “naciśnij dowolny klawisz, żeby uruchomić z płyty” to klikasz np: spacje, czy enter i już.

Podaj jaką masz karte dźwiękową.

A zainstalowąłeś sterowniki do płyty głównej i do reszty ( czyli do k. dźwiękowej, graf etc.)

Bez sterowników nie ma dźwięków.

Ściągnij sterowniki do tej karty ja mam to samo po formacie… tylko teraz juz je mam przygotowane:)

Chyba to: Sound Blaster PCI128 (tak pisze na płtyce :slight_smile: ) tu opisałem swój problem z dźwiękiem viewtopic.php?f=2&t=245220

spróbuj zainstalować te lub te stery.

Pierwszy nic nie dał, wciąż to samo. Drugi nie działa. Ale to nie ważne… Powiedz mi dokładnie jak byś mógł, jak to zrobić :slight_smile: -->

A to co podałem (w BIOSie) to znalazłeś, bo może się trochę inaczej nazywać.