W jakim formacie jest najbezpieczniej zapisać plik z CV, żeby mój “przyszły” pracodawca mógł odczytać je bez problemu i bez żadnych zmian :?: (posiadam Microsoft Office 2007)
.pdf.
Dzięki temu dodatkowi możesz zapisać plik w Office 2007 jako PDF:
.rtf
z pdf byłoby pięknie, ale po drugiej stronie siedzi jakaś sekretarka i może być niedouczona. najlepiej sprawdza się doc.
swego czasu wysyłałem właśnie pdf-y, tak według mnie jest najbardziej profesjonalnie, ale odzew po wysłaniu doc jest zdecydowanie większy.
więc najlepiej wysłać w obydwu formatach
Tylko ciekawi mnie po co jakiekolwiek dodatki skoro Word 2007 ma bezpośrednią opcję zapisu to tego formatu:
Zapisz jako
Zapisz jako typ
PDF (*.pdf)
Tylko PDF
Tak naprawdę najpewniejszy jest RTF, bo raczej każdy ma program do jego odczytywania. Ma on jednak małe możliwości.
PDF byłby najlepszy według mnie, jest to powszechny format, a jak już fiesta zauważył nie ma kłopotów z zapisem pliku Worda do .pdf. Ew. RTF, ale plik jest dość objętościowy.
Dzięki za info, zapiszę jednak w formacie doc.
Najlepiej wyślij i w DOC-u i w PDF-ie, wtedy masz największe szanse.
hmm jak już mowa o CV , czy powinno sie dodawać standardowo swoja fotke czy tylko jesli jest w ogloszeniu ‘oferty ze zdjeciem’ ?
Nie zaszkodzi dać nawet jeśli nie będzie podane w ogłoszeniu. Chyba że brzydko wyglądasz
Co do zdjęcia to panuje taka zasada: albo dodajesz zdjęcie idealne - albo wcale