Format zapisu CV

W jakim formacie jest najbezpieczniej zapisać plik z CV, żeby mój “przyszły” pracodawca mógł odczytać je bez problemu i bez żadnych zmian :?: (posiadam Microsoft Office 2007)

.pdf.

Dzięki temu dodatkowi możesz zapisać plik w Office 2007 jako PDF:

http://www.microsoft.com/downloads/deta … laylang=en :slight_smile:

.rtf

z pdf byłoby pięknie, ale po drugiej stronie siedzi jakaś sekretarka i może być niedouczona. najlepiej sprawdza się doc.

swego czasu wysyłałem właśnie pdf-y, tak według mnie jest najbardziej profesjonalnie, ale odzew po wysłaniu doc jest zdecydowanie większy.

więc najlepiej wysłać w obydwu formatach

Tylko ciekawi mnie po co jakiekolwiek dodatki skoro Word 2007 ma bezpośrednią opcję zapisu to tego formatu:

Zapisz jako

Zapisz jako typ

PDF (*.pdf)

:stuck_out_tongue:

Tylko PDF :slight_smile:

Tak naprawdę najpewniejszy jest RTF, bo raczej każdy ma program do jego odczytywania. Ma on jednak małe możliwości.

PDF byłby najlepszy według mnie, jest to powszechny format, a jak już fiesta zauważył nie ma kłopotów z zapisem pliku Worda do .pdf. Ew. RTF, ale plik jest dość objętościowy.

Dzięki za info, zapiszę jednak w formacie doc. :slight_smile:

Najlepiej wyślij i w DOC-u i w PDF-ie, wtedy masz największe szanse.

hmm jak już mowa o CV , czy powinno sie dodawać standardowo swoja fotke czy tylko jesli jest w ogloszeniu ‘oferty ze zdjeciem’ ?

Nie zaszkodzi dać nawet jeśli nie będzie podane w ogłoszeniu. Chyba że brzydko wyglądasz :slight_smile:

Co do zdjęcia to panuje taka zasada: albo dodajesz zdjęcie idealne - albo wcale :slight_smile: