Formatowanie


(Klompa) #1

hej niewiedzialem gdzie to zamiscic ... ale chcialem zapytac o jedna rzecz... jak sformatowac kompa na windows 98??? znajdowalem juz rozne artykuly itp n googlach ale chcialbym wprost sie zapytac tych co juz to robili boz niechcialbym miec zadnych problemow z komputerem prosze o szczegolowa instrukcje od tych ktorzy sie na tym znajda z gory dzieki :slight_smile:


(Marcinbrudnicki) #2

M贸g艂by艣 wi臋cej szczeg贸艂贸w poda膰?

Jaki masz dysk??


(mareksolak) #3

Zainstaluj na osobnej partycji (inna ni偶 dotychczas) wcze艣niej przenie艣 z niej wszystkie dane bo je stracisz Po instalacji przy starcie BIOS-u wybierasz kt贸ry system chcesz uruchomic


(gradek83) #4

Z tego co pami臋tam ustawiasz w biosie butowanie z Cd-Rom wsadzasz CD z Win 98 uruchamiasz komputer z obs艂ug膮 Cd-Romu nast臋pnie jak wszystko si臋 za艂aduje wpisujesz format c: i ci formatuje a dalej to juz tu sobie poczytaj :slight_smile: http://support.microsoft.com/kb/188881/pl


(sdar) #5

Prosz臋 o zmian臋 tytu艂u na bardziej konkretny.

U偶yj opcji icon_edit.gif

Dodatkowo, proponuj臋 zapoznanie si臋 z TYMI informacjami.


(Grzesiekk) #6

Witam.

Mo偶na zrobi膰 tak:

Utworzy膰 dysk startowy (chyba to by艂o w panelu sterowania), ustawi膰 w biosie 偶eby wystartowa艂 z dyskietki a jak wystartuje to wpisa膰 format c: [o ile pami臋tam...]


(Grwarda) #7

Ma艂e pytanko czy tam gdzie chcesz postawi膰 wind臋 98 now膮 czy ju偶 z niej korzysta艂e艣??

Naj艂atwiej b臋dzie zrobi膰 dyskietk臋 systemow膮 pod win98, potem w BIOSIE ustawi膰 bootowanie z dyskietki, nast臋pnie wpisujemy C: i na koniec format.