G5 czy moze Razer?

Witam.

Chce kupić nową myszkę.

Obecnie mam G7, ale to po prostu porażka.

Nie mam nerwów już do niej. Traci zasięg, co chwile coś w niej nie działą.

Po prostu szajs na radio, zresztą u mnie wszystki rzeczy na radio mają podobne problemy, teraz nagle scroll nie działa…przypadek ? Nie wiem, mniejsza o to.

Nauczyłem się, że rzeczy na kablu póki co nie mają równych.

Od razu mówie, że nie chce porad, typu oddaj na gwarancje, lub coś w tym stylu. Zresztą kupie nową, a tą będe próbował sam naprawić. Spokojnie, nie jestem laikiem jeśli chodzi o takie rzeczy. Jakby nie patrzeć, jestem elektronikiem.

No ale nie o tym jest temat.

Chciałbym się dowiedzieć, którą mysz najbardziej polecacie.

Góre obecnie bierze u mnie Logitech G5. Bo jakby nie patrzeć komfort pracy z Logitechem jest na prawdę dobry.

Przyznam się, że Razera nigdy nie miałem, dlatego chciałbym poznać wasze opinie na jego temat.

Także co lepsze ?

Z góry dziękuje za pomoc.

Ja mam G5 Logitecha i dla mnie bez porównania.

Osobiście polecam :slight_smile:

Tez mam G5 i polecam , choc nie sadze ze ten G7 szwankowal , moze cos z sterownikami albo cos innego zle zrobiles.

Polecam Razera - bardzo dobre myszki - bardzo czułe, wykonane z b. dobrych materiałów itd itd. Mozna sie przyczepić do tego, że mają (albo w ogóle nie mają) dodatkowych przycisków - ale mi to nie przeszkadza.

Najlepiej jak udałbyś sie do sklepu i przyjrzał sie z bliska obu myszkom.

Kupiłem do grania G5 i dość mocno się z nią obchodzę. Nie do zajechania i parametry ma ładne i nie ma co owijać :wink: Tylko G5.

Do gier typu FPS poleca

http://www.allegro.pl/item201704810_raz … grod_.html

http://www.allegro.pl/item203355322_log … od_ss.html

Tą drugą polecają największe serwisy komputerowe. Mysz bdb

ja mam g5 ale miałem też razera g5 jest najlepsza razer to jest poprostu szajs jak dla mnie troche zle wyprofilowana ja bym brał bez zastanowinia g5

chyba nigdy nie miałeś do czynienia z razerem…