GA-7N400E-L jaka grafika?

Witam!

Jak w temacie. Posiadam płytę główna GA-7N400E-L a że jestem zielony w sprzęcie to proszę Was o pomoc w doborze. Przedział cenowy myślę ze do 350 - 400 zł. Co byście polecili - chodzi mi głównie o gry a także o obróbkę fotografii. Procka mam AMD 2200 i też pójdzie do wymiany tylko się muszę doczytać jaki największy uniesie płyta ale to na potem.

Z góry dziękuję. Szukałem trochę w necie ale kicha a do sklepu nie chciałem dzwonić i się pytać bo mi wcisnął jakąś drożyznę.

No i najlepszego w nowym roku :slight_smile:

rozumiem że wchodzi w grę AGP ?? jaki posiadasz zasilacz ??

Zasilacz i ilość ramu?

Nowy (mocniejszy) proc na S-462 wyjdzie drogo, często bardziej opłaca się wymienić pół sprzętu bo XP podchodzą po 700 zł.

7300GT 256 DDR3 Palit lub Galaxy na AGP

Zasilacz 350W ramu 1,5 GB

no wiem, że cudów nie będę miał ale zawsze coś :slight_smile:

no a Galaxy to jest wybór dość duży - polećcie coś.

Powiedzcie mi czy brać na AGP czy PCI (czy na PCI mi w ogóle podejdzie pod tą płytę … w sumie powinno)

PCI-E nie PCI, to są zupełnie różne złącza. Karta pod AGP.Dokładnie weź 7300GT 256mb Palit DDR3 -

http://allegro.pl/item287214897_palit_g … c_agp.html Najlepiej tą.

jakiej firmy

Dzięki serdeczne

Ściągnąłem kiedyś Medal of honor bodajże Pacyfik oczywiście w celu przetestowania i na tej co mam nie poszła Czy na tej pójdzie większość gier?

Podaj procek i dokładną markę zasilacza.Gry takie jak Crysis czy podobne z kosmicznymi wymaganiami raczej nie, ale wiedźmina odpalisz spokojnie:)

No akurat ten komp mam u dziewczyny a ona jeszcze bardziej zielona niż ja :wink: zerknę w najbliższych dniach to podrzucę.

Dzięki za zainteresowanie i chęć pomocy.

Pozdrawiam

EDIT

procek AMD Athlon 2400+

a zasilacz to musze osobiście sprawdzić a to takie ważne?

ważne, jak masz szrota to w najlepszym wypadku będą zwisy/restarty w najgorszym z kompa po zmianach zostanie tylko obudowa i to jeszcze osmalona.