Games for Windows Marketplace. Wystąpił błąd dotyczący pobie


(Zdzislawbr) #1

Wystąpił błąd dotyczący pobierania historii zakupów. Games for Windows Marketplace.

Witam, założyłem sobie konto w Games for Windows (dzisiejsze Games for Windows Marketplace), jak jeszcze Polacy nie mogli tego robić ponieważ oficjalnie usługa nie była dostępna w polsce. Jak wielu innych graczy założyłem je i podałem że mieszkam w USA (niektórzy podawali też np. Irlandie czy Wielką Brytanię). A więc miałem konto na USA potem gdy usługa oficjalnie wystartowała w naszym kraju jak pewnie wielu graczy zmigrowałem konto do Polski. Gdy konto było jeszcze na USA pobrałem darmową grę Tinker. Teraz gdy odpalam klienta Games for Windows Marketplace zawsze pokazuje mi się ten błąd tzn. "Wystąpił błąd dotyczący pobierania historii zakupów. Spróbuj ponownie później" Taa "później" tylko że ten błąd jest już od początku gdy zmigrowałem konto do Polski czyli od jakiegoś roku, więc co według Microsoftu znaczy później za 5, 10, 15 lat ? Nie przejmowałem się tym bo wszystkie zakupione przezemnie gry w pudełkach działały, ale teraz próbowałem pobrać darmowy Microsoft Flight Simulator i pobrać go nie moge przez ten komunikat. Gdy wchodzę poprzez stronę internetową do historii zakupów to jest ta gra jako do pobrania, ale z tamtąt nie można jej pobrać tylko poprzez klienta, ale przez niego nie mogę jej pobrać poprzez ten komunikat. Natomiast jest też data gdy pobierałem Tinkera, ale pisze "nieznany tytuł". Co ciekawe mam instalke Tinkera i działa ona na moim koncie chociaż teoretycznie nie można jej ściągnąć z Marketplace bo jest przeznaczona dla innego regionu - pewnie USA ja zmigrowałem do Polski i działa, czy to nie ciekawe oficjalnie myślę że nie powinna skoro jest przeznaczona dla innego regionu. Co ciekawe jak wejde do bildingu to mam jakby 2 konta i dwa identyfikatory ten Amerykański (i w nim adres z Ameryki) i ten Polski (mój prawdziwy polski adres). Na Amerykańskim mam wszystko po staremu tzn. adres telefon itp, a na Polskim te nowe dane podane przy migracji. Słowem totalny bałagan, czy niemożna tego jakoś rozwiązać, myślę że usunięcie tego Tinkera czyli "nieznanego elementu" z historii zakupów pomogłoby. Tylko jak tego dokonać ? jak przeczytałem na forum xboxa http://forums.xbox.com/pl-pl/f/192/t/274451.aspx problem jest znany i dotyczy poprzenoszonych kont do Polski, tylko że nikt tam mi nie chce pomóc (wogule to forum zieje pustką) i niby problem jest znany i popularny, ale nigdzie nie znalazłem jak go rozwiązać. Czy mógłby mi ktoś pomóc, napewno na forum Dobreprogramy są gracze którzy przenosili konto do Polski, i znają problem ?