Gdzie zaplacic?problem z zaplata za zamowienie


(Badzik Mistrz) #1

witam wszystkich. mam taki nietypowy problem. w jednym ze sklepow internetowych zamowilem produkt (sluchawki do komputera). przy zamowieniu wybralem opcje: "za pobraniem" - czyli ze kase daje listonoszowi.

Dzis przychodzedo domu ze szkoly - patrze a tu paczka dla mnie na polce - polka ta znajduje sie obok drzwi wejsciowych (z zewnatrz - na dworzu). Czyli gdzie mam zaplacic za zakupiony przez mnie towar ? listonosza nie ma, ale moze jeszcze dzis przyjdzie ale nie wiem ;( jesli nie przyjdzie to co mam zrobic ?


(Ford Fokus) #2

Nie płać.


(M Kupczynas) #3

:hahaha:

No w sumie racja.Jak listonosz zostawił paczkę i sobie poszedł... :stuck_out_tongue:


(system) #4

Listonosz zapłaci :wink:

Złączono Posta : 12.05.2006 (Pią) 15:34

i ogólnie będzie miał przesrane w robocie


(system) #5

Bo skoro za pobraniem, to powienien pazcke odwiezdz na poczte a zostwic awizo !


(Kosmi) #6

hehe szkoda ze sobie czegoś lepszego nie zamowiłeś za pobraniem np. dobrej wiezy ale nie musisz już płacic za paczke nic ci za to nie grozi ze cie potem listonosz bedzie ganial;)


(Kamillo Voids) #7

kumar1 powiedz mi gdzie są tacy listonosze?? :mrgreen: co ja bym dał żeby u mnie tacy byli! !!


(Edgarmks) #8

Mi się dokładnie tak samo wydaje ;p

PS. Powinien zostawić awizo


(zciwo) #9

Jeszcze takiego numeru to nie słyszałem 8)


(Badzik Mistrz) #10

a co z ta firma od ktorej zamowilem sluchawy ??? dopiera beda jajca jak dowiedza sie ze nie zaplacilem ;/ CO MAM Z TYM ZROBIC ? isc na poczte ?


(Stary Dziad) #11

Jeszcze masz możliwość zadzwonić do sklepu, w którym zamawiałeś towar i tam robić drakę, że Ci zamówionego towaru nie przysłali, a teraz to za ich towar dziękujesz :stuck_out_tongue:

A na serio - powinieneś sprawdzić co jest w paczce, pofatygować się łaskawie do dowcipnego listonosza i ustalić z nim "co jest grane". A może listonosz nie chcąc Cię fatygować na pocztę, skoro i tak przychodzi do Was - wyłożył za Ciebie kasę - pewnie nie tak wielką, skoro to słuchawki do kompa?


(zciwo) #12

To bardzo uczciwe by było :slight_smile:


(Dod) #13

a w paczce przypadkiem nie było takiego myku że dopiero PO otrzymaniu towary płacisz za towar ? Ja tak miałem... Przesyłka kurierem i dopiero po otrzymaniu towaru płaciłem.

nooo chyba że zamówił np: Plantronicsy Pulsar 590 za coś koło 500 zł :smiley:


(Ford Fokus) #14

Ja bym taki uczciwy nie był :stuck_out_tongue: Mnie by tam pokusiło żeby zostawić to tak jak jest :slight_smile: Potwierdzenia odioru nie ma - to tak jakby towar nie dotarł =] Jak chcesz jednak zapłącić to idź na pocztę, tam Ci powiedzą co masz zrobić :wink:


(system) #15

a na paczce to wogole pisze że była za pobraniem? może wysłali zwykłą :stuck_out_tongue:

Ale i tak ktoś musi mu autograf zostawić że odebrał paczke


(Badzik Mistrz) #16

TAK :smiley:


(Beber Cerveza) #17

to czemu się martwisz :stuck_out_tongue_winking_eye: nie Twój w tym interes tylko listonosza :stuck_out_tongue_winking_eye: potrącą mu z pensji i bedzie baja :stuck_out_tongue: