Geforce 8600.....kiedy?


(Craker92) #1

Witam! !!

Mam pytanie kiedy jest przemiera tej karty graficznej???

Może był taki temat...więc z góry sorry :stuck_out_tongue:

I jakie będą jej ceny???

I wersje???

POZDRO :smiley:


(Błażej) #2

Składają takiego kompa jak masz to powinieneś się orientować :stuck_out_tongue:

Premiera pewnie w połowie marca

http://www.frazpc.pl/b/177752


(Craker92) #3

Hej...dzięki za pomoc..

Apropo ja tego kompa sobie nie skręcałem tylko dostałem od wujka...

W totka wygrał :mrgreen:

Pozdro i jeszcze raz dzięki za pomoc :stuck_out_tongue:


(McDracullo) #4

Pożałował Ci widocznie kasy na ram ;]


(Jinx83) #5

Dokładnie.

1066MHz na stock to minimum :stuck_out_tongue:

Wujek sknerus też pożałował na lepsze chłodzonko :hahaha:


(Remix) #6

Witam!

A ja myślałem, że craker9 zarobił na tego kompa u swojego szefa gracza... :x


(Craker92) #7

To źle pan myslał !!


(Błażej) #8

On miał złożyć podobnego dla swojego szefa :lol: