Geforce czy AMD ATI Radeon?


(Alden Jone) #1

Jakie karty graficzne są lepsze: Geforce czy ATI Radeon? Mam tu na myśli czynniki takie jak: obsługa interfejsu Aero, ogółem takie bardziej nowoczesne i lepiej przystosowane do Visty, ja akurat na kartach graficznych sie nie znam


(suchmen) #2

obojętnie która...co za głupie pytanie


(Łukasz14) #3

Alden , każdy wie, że karty Nvidii są o wiele lepsze od Ati :slight_smile:


(Alden Jone) #4

Oj chyba nie każdy..ja nie czuje sie kompetentny w wyborze bo się nie znam..Swego czasu miałem starego Geforce'a 4 i było dobrze :slight_smile: A teraz mam ATI Radeon X1600 series..BTW o gustach sie nie dyskutuje a ja wole mieć konkretną opinię ;]


(suchmen) #5

Alden, każdy wie, że karty Nvidii są o wiele lepsze od Ati :slight_smile:

np. jakie? bo wątpię aby sobie kupił GX280...bo nazwa ładniejsza?


(hevet) #6

Po wyjściu nowych Radeonów 4850 to już tak nie do końca.Chodzi mi o karty za rozsądną cenę nie o GTX280 za prawie 2000zł.


(Mayron) #7

Oczywiście, że ATI.


(dragonn) #8

Dokładnie wygląda na to że ATI wychodzi na prowadzenie, ATI 4850 to według mnie następca 8800GT, jeszcze tylko zaczekać na jakieś autorskie rozwiązania chłodzenia producentów i można kupować :smiley: . Nvidia stworzyła kolejnego potwora :frowning: , zamiast stowrzyć kartę przyjazną użytkownikowi i jego portfelowi :smiley: i w miarę wydajną.


(Kylek) #9

Zdecydowanie ATI...


(Alden Jone) #10

A właściwie mógłbym poznać plusy i minusy i Geforce'ow i ATI Radeonów?


(Phobos64) #11

To bardzo proste. Wady ATI - źle działają pod linuxem, po instalacji sterowników nie można sobie zmienić nawet gammy (windows), ustawienia są, a jakże, ale nieaktywne. Zalety - są zwykle tańsze od ich GForcowych odpowiedników.


(Lukaszalewski) #12

Powinno być AMD ATI

Taka mała uwaga...


(klopas) #13

lol... zależne od budżetu... czasem ati a czasem nvidia... zwłaszcza że wyszły radki hd4850/4870 :wink:


(Alden Jone) #14

A ile kosztuje ATI Radeon albo Geforce będący w stanie b. wydajnie obsłużyć Aero w Viście?


(Łukasz14) #15

Alden , aero nie potrzebuje super karty :stuck_out_tongue:

Np. taki GF 8500 GT od Gigabyte (posiadam) radzi sobie bardzo płynnie z Aero.


(Polopolo1991) #16

hah cóż za obiektywizm :smiley:


(Foltyn2) #17

do gościa wyżej.

Co z tego?? ja mam GeForce i polecam GeForce, no chyba, że ma się kasę na Radeona 4850, albo 4870. Bo od chwili wyjścia tych układów GeForce dużo stracił, no i GTX200 nie są najlepszym pomysłem, za drogie i mało opłacalne, bo CF z w/w Radkami jest tańsze od jednej GF #-o


(Marius G) #18

Ja również polecam GeForce, lepsze są w stosunku cena jakość np. GF8800GT możesz mieć np. jak mój za 450 zł, a tego Radka masz za 550 zł a masz niecałe 10% wydajności więcej.

Pozdrawiam


(Js550) #19

Cześć. Ja od początku jak mam kompa używam tylko i wyłącznie Geforce i jestem z niego zadowolony. :lol:


(Marius G) #20

W sumie to jak wymieniałem GeForca 6600 na Radeona HD2600Pro to mysiałem mieć format bo sterowniki NVidia nie dokońca się odinstalowały, i przeszkadzały Ati catalyst :smiley: więc jak ktoś ma GF i chce wymieniać na Ati to niech się szykuje na walki sterowników :smiley:

Pozdrawiam