Geil, zepusty ram, jak zwrócić?


(system) #1

Niedawno zakupiłem części do komputera w sklepie ram.net.pl. Złożyłem ten komputer ( kupiłem wszystkie części w tym sklepie: płyte główną, ram, obudowe, karte graficzną, HDD i czytnik dysków). RAM jest firmy GeiL. Jedna z kostek okazała siębyć mało funkcjonalna (144 błędy w memtest86+, Windows 7). Teraz mam problem, chce tę kość wymienić, naprawić, cokolwiek. Prosze o porady: do kogo się zwrócić, jak to zrobić, co do tego potrzebuje i czy ktoś miał już wcześniej sytuacje z wymianą nie działającego ramu firmy Geil (polski dystrybutor to YAMO).

Z góry dziękuje za odpowiedź.


(Michal Kolatek) #2

Sklep przez minimum 2 lata odpowiada za towar (chyba że kupujesz np kartę Wi-Fi która ma gwar na rok, lub np kable czy inne akcesoria na które zwykle nie ma gwar), jak kupiłeś niedawno to wysyłaj RAM do sklepu, chyba że wolisz pisać kwit RMA i słać kości na Tajwan.

http://www.geil.com.tw/support/warranty


(abrakadabra77) #3

Oj nie chcę Cię straszyć ale możesz mieć problemy z ram.net ...Coś dziwnego się z nimi dzieje.MB do nich wysłana na gwarancję ponad miesiąc temu i żadnego odzewu czy kontaktu z ich strony,nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile ani na wiadomości z GG.Powoli dojrzewamy do zgłoszenia sprawy jako oszustwa bo w tym momencie nie ma ani płyty głównej ani pieniędzy ani zwykłego przepraszamy.Jest to o tyle dziwne że działają już długo mieli niezłe opinie a i właściciela da się namierzyć z imienia i nazwiska.Tak wiec jeżeli jest możliwość by w Yamo przyjęli tę kość w ramach gwarancji to nie wahałbym się i załatwiał to z nimi bezpośrednio


(Dwodnicki) #4

ja miałem osobiście problem z Geilem DDR3 1333mhz przy zakupie na arest.pl, ale pojechałem osobiście do sklepu z kompem i wymienili mi na kingstona. Bo okazało się że Geile na DDR3 już nie są takie świetne jak na DDR2 i są z nimi problemy, a ja akurat miałem. Wystarczy według mnie to że poinformujesz ich o problemie z pamięcią, że test memtest albo goldmemory wywalają błędy itp, jeśli im zależy na dobrej opinii i dbają o klienta nie powinno być problemu, ja dlatego nie brałem z gdańska, bo miałbym do nich 600km to ja podziękuję za problemy z wysyłaniem do nich i wybulenie na kuriera, bo każdy sklep sobie życzy kurierem odpowiednim wysyłać ale zapewne powinny Ci zwrócić jeśli uznają gwarancję za kuriera, ale wpierw to ok 100zł może być nawet koszt:/

Ja sam dzwoniłem do swojego sklepu i powiedziałem jaki problem jest, bo nawet windowsa nie mogłem zainstalować, bo bsod'y były, ale goldmemory nic nie pokazało.

Przed wysłaniem itp. bym radził zadzwonić do nich- co pewnie będzie prawie nie możliwe po tych ostatnich opiniach o nich-poinformował w czym problem i wysłał, a nawet spytać się czy można na ich numer kurierski wysłać, by zapłacić wtedy te 18zł za wysyłkę a nie grubo więcej.