GF 9600GT czy HD4850 - POMOCY!

(Tomasz B89) #1

Witam! Kupuję nowy komputer i sprzedawca zaproponował mi taka kartę graficzną: Galaxy GF 9600GT 512 DDR3/256Bit , jednak ludzie mówią mi żebym brał: HD4850 niestety nie podają uzasadnienia dlaczego. Sprawdzałem w internecie i te karty mają takie same parametry. Może ktoś mi dokładnie wytłumaczyć czym one się różnią, która jest lepsza i dlaczego jak z chodzeniem i podkręcaniem w tych kartach. Zależy mi na tym aby najnowsze gry mi chodziły. Proszę niech ktoś mi pomoże! !!

(Darth ReX) #2

Jak takie same parametry - 9600GT 64 shadery a HD 4850 160 (800 bo x5), więc o czym ta gadka. HD 4850 jest na poziomie 9800GTX.

(Nismo Skyline) #3

Po prostu to widać w grach 4850 jest o wiele lepsza od 9600GT. (Nividia która dorównuje 4850 to dopiero 9800GTX+)

Sprzedawcy oczywiście zależy aby posprzedawać leżaki magazynowe.

(Tomasz B89) #4

Przepraszam ale nie sprostowałem, dla mnie te samy parametry oznacza : 512 DDR3/256Bit. Jestem laikiem i chciałbym się dowiedzieć wszystkiego bo jak już coś kupić to lepiej trochę dopłacić i mieć coś lepszego.dlatego prosze o wyrozumiałość a co z podkręcaniem, chłodzeniem itp. Bardzo proszę o wyczerpującą odpowiedz albo namiary na taką odpowiedz. Bardzo mi zależy

(Zombie32167) #5

powiem CI tyle. Bierz 4850.

(Tomasz B89) #6

no dobrze ale tutaj pojawia się kolejny kłopot którą dokładnie np:

Sapphire HD4850

Asus Radeon HD4850

PowerColor Radeon HD4850

gigabyta

palita

Gainwarda

I o co chodzi z tymi producentami który jest najlepszy !?

(steemm) #7

ta ale niejaki wiktor96 na tym forum twierdzi ze 9600gt rządzi :lol:

tych kart nie można porównywać, gdyż to jest inna półka cenowa :slight_smile:

jasne jest że hd4850 wygra tą batalie

(Lukaszalewski) #8

Bierz albo najtańszego referenta, jak tak zrobiłem kupując krótko po premierze mojego HD4850, albo któregoś z niereferencyjnych z OC lub nie tu mnogość modeli zależy jakim budżetem dysponujesz, dlatego zacznijmy od tego.

Ile kasy?