GF 9800gt Czy Gf 8800Gt

Witam

Chcę kupić kartę graficzna GF9800gt, ale doszły mnie słuchy ze GF8800gt Jest lepszy. co sądzicie o tych kartach która jest wydajniejsza ?

A może Doradzicie co do kopić do

Procesor Intel Core 2 Duo E6600 2,40 GHz 4MB 1066MHz

Pamięć DDR2 4 GB 1066 (2x2GB) Geil

Na razie latam na GF7300gt Czy może Jakiegoś Radeona, nie znam się za bardzo technika poszła za bardzo do przodu dzięki za odp.

9800GT to jest to samo co 8800GT tyle że zmieniona nazwa

Ile masz kasy na kartę ??

Ile masz kasy na grafikę?

Kupiłeś to już? :x

To jest Quad, nie Duo. Zupełnie nie opłacalny, stary i mało wydajny. Lepiej zainwestować w E5200/E7200 lub, jeśli masz więcej kasy w E8400

Jaka to dokładnie pamięć?

Widmonik , Podaj resztę podzespołów (płyta, zasilacz…)

Kasy mam Tyle co na GF9800

jaki quad to jest procesor dwurdzeniowy a nie czerto a kasy nie mam więcej sobie chcę tylko trochę zmodernizować kompa żeby sobie nieraz pograć bo ten Celeron 3.02 już mnie denerwuje

Pamieć Pamięć DDR2 4 GB 1066 (2x2GB) Geil 5-5-5-15 CL5

Płyta Gigabyte GA-P35-DS3r/DS3/S3

Zasilac 450 w

HDD 120gb samsung

Chłopaki ja dwa i pól roku temu składałem kompa wiec się nie dziwcie.Z 4 miesiące temu musiałem kupić nowa płytę główna bo tamta się spaliła i ramy ;] a kasy mam mało mam ważniejsze sprawy na głowie

Tylko nie mówcie że odrazu mam całego kompa kupić ;/

To zależy jaki masz zasilacz. Przy kupnie i wsadzeniu nowej karty do jakiegoś shitu możesz coś spalić (zasilacz w pierwszej kolejności), więc najpierw sprawdź i podaj nam jaki to jest dokładnie zasilacz.

Jak masz kasę na 9800 to prawdopodobnie miałbyś też kasę na hd4850 i to właśnie tę kartę bym polecał.

Jeżeli decydowałbyś się na GEFORCE 8800GT to bierz od GALAXY(tą co mam w podpisie) ma ona dodatkowe chłodzenie, jest cicha i wydajna… :]

:hahaha: :hahaha: :hahaha:

I tak jest z większością “snafcuf” tutaj ;}