Gigabyte Technology 965P-S3 - Brak dźwięku


(Laki37) #1

Witam,

 

Dnia wczorajszego mój komputer przestał kontaktować, mianowicie niema dzwięku, znane pewnie hasło "Brak zainstalowanego urządzenia wyjściowego audio" ...Mam windowsa 7 Proffesional 64bit  z sp1 (windows już plus minus dwa lata bez formatów stoi) wcześniej radziłem sobie z problemami dotyczącymi komputera ale tym razem poległem w boju, nie dość że komp nie jest mój ale od szfagiera to jeszcze zamiast xp mam 7 z którą nie jestem tak dobrze zaznajomiony. Ale mniejsza o to, starałem się już wielu sposobów, Skan Antywirusem, Spy Hunter Iobit Advanced SystemCare 8 notoryczne próby spełzły na niczym, usunąłem sterowniki z pomocą ccleanra i iobit unistelera i instalowałem nowe wielokrotnie od starszych po najnowsze ogólnie 8 razy. Jak nie trudno się domyślić nic to nie dało, próbowałem w biosie coś pogrzebać ... tu też poległem bo za chiny nie mogłem znaleść tam żadnej opcji która mogła by mieć coś wspólnego z audio ...  utworzyłem za jedną z wielu rad plik na pulpicie z kodem dla windowsa 7 i wrzuciłem do rejestru tak jak kazano ... ale i tu poległem  Wracająć do sterowników chciałbym zaznaczyć że pobrałem je ż oficjalnej strony jak i kilku nie oficjalnych a także próbowałem automatycznie programem Driver Booster 2.

BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG

Processor: Intel(R) Core(TM)2 CPU          6320  @ 1.86GHz (2 CPUs), ~1.9GHz

Gigabyte Technology 965P-S3 Model i producent płyty głównej (tylko to znalazłem )

 

Nie wiem jaką mam kartę dzwiękową bo żaden program nie chce jej wyszukać Jedyne co się wyświetla to "to"

 


(XMan) #2

Zainstaluj CPU-Z :


(Laki37) #3

Odwarzanie http://scr.hu/2h01/8usly

Nagrywanie http://scr.hu/2h01/h0sqq

Menedzer http://scr.hu/2h01/gz07i

Mainboard http://scr.hu/2h01/2iz8w

Programy i funkcje ? Mógłbyś jaśniej

 

 


(XMan) #4

Start --> Panel sterowania --> Programy i funkcje,

Jeżeli jesteś pewien że to jest ta płyta którą podałeś - nie wrzucaj screena z CPU-Z.


(Laki37) #5

1 - http://scr.hu/2h01/iy964

2 - http://scr.hu/2h01/4082p

Programy


(XMan) #6

Podczas uruchamiania oraz wyłączania komputera są dźwięki systemowe ?


(Laki37) #7

Niema, jak mówiłem dzwięk padł na całej lini :confused:


(XMan) #8

Odinstaluj obecne sterowniki do karty dźwiękowej w Programy i funkcje Realtek…

Zainstaluj te sterowniki:

Zainstaluj kodeki:

Zobacz prawidłowe ustawienia sterowników Realtek HD.

kliknij aby powiększyć:


(Laki37) #9

Zainstalowałem te sterowniki od nowa, wgrałem kodeki i ■■■■ … 

Tak to wygląda, jak było tak jest:

http://scr.hu/2h01/gro50

http://scr.hu/2h01/x1kdv

 

http://scr.hu/2h01/xnw62

http://scr.hu/2h01/wy6gk

 

Co do windows Audio i Plug and Play są tak ustawione jak na tych obrazkach od ciebie.

 

 


(XMan) #10

Głośniki podpięte pod prawidłowe gniazdo ?

Sprawdź słuchawki na przednim panelu.

Zresetuj BIOS:

 

 


(Laki37) #11

Oczywiście nawet na screenie jedyne co dobrze pokazuje to podpięte głośniki i mikrofon, wielokrotnie je podpinałem. Przedni panel też sprawdziłem…

 

Możesz powiedzieć jak mniej więcej ona wygląda i gdzie się znajduje ?! Komp jak pisałem nie mój więc nie chcę czegoś popsuć.

 

 


(XMan) #12

Bateria (wielkości 1 zł.)

qz571_bateria.jpg


(TheSlowik97) #13

A takie pytanie:

Ty masz stacjonarkę czy laptopa???

Ja mam stacjonarkę z Win7 i jak nie mam podłączonych głośników lub słuchawek, to też wyskakuje “Brak urządzenia audio” :D. Sterowniki Realtka oczywiście :D. 

Możliwe, że w biosie masz wyłączony. Różnie bywa :).

A co do baterii to nic nie popsujesz :D. Tak jak tu XMan wspomniał na zdjęciu(u ciebie bateria wygląda tak samo :). Naciskasz górną blaszkę i bateria sama wyskakuje. Żadna filozofia :]. Tylko pamiętaj, jak będziesz wymieniał baterie to PLUSEM DO GÓRY(Plus jest tam gdzie Napisy :).


(Dimatheus) #14

Hej,

W menadżerze urządzeń kliknij na katę Realtek HD Audio i z menu kontekstowego (prawy przycisk myszy) wybierz deinstalację urządzenia. Następnie restart komputera. Czy po tym zabiegu karta ponownie widoczna jest w menadżerze? Jeśli tak, to pod jaką nazwą?

Przenoszę do stosownego działu.

Pozdrawiam,