Głośniki do laptopa


(dardaw2) #1

Witam

Jakiś czas temu przesiadłem się z PC na lapka. W laptopie jak to w laptopie, obklejony nalepkami o kosmicznej technologi dźwiękowej, a jak to wszystko działa to już druga sprawa, sami wiecie.

Mianowicie, potrzebował bym jakieś fajne głośniki(myślę o 2.1), do oglądania filmów, rzadziej muzyki i gier. Lubię mocne i głębokie uderzenie, lecz wiem, że z tej karty(stereo) dużo wyciągnę.

Myślałem o JBL Creature kiedyś miałem przyjemność słyszeć jak to gra i mi się podobało, lecz nie wiem jak sprawuję się to podłączone do lapka. Jeśli ma ktoś jakieś opinie na ten temat to proszę.

Pułap cenowy 250-300zł.

Ewentualnie jeżeli ma ktoś pomysł na jakiś wznak i głośniki do tego to też proszę o jakąś podpowiedz, inwencja własna mile widziana :smiley: , wtedy całość mógł bym sprzęgnąć z TV, także cena do 500-600zł za taki zestaw.

Pozdro :smiley:


(system) #2

Ja bym kupił wieże z wejściem aux, a do tego kabel jack > aux http://img30.imageshack.us/img30/4568/dsci1888k.jpg , ja tak mam i jest super.


(Hitm3n) #3

AdamWaliczek1994 - Ty chyba nie wiesz, co to jest wejście AUX. Link do zdjęcia, który pokazałeś, pokazuje połączenie jack + RCA.


(system) #4

No dobra może się pomyliłem, ale ja mam takim kablem do lapka podłączone i gra bardzo dobrze. Jutro dodam fotki jak to u mnie wygląda. Nara. :smiley:

-- Dodane 01.08.2011 (Pn) 18:34 --

Mam fotki http://www.dropmocks.com/mYVfK

  1. Kabel (przedłużony).

  2. Wejście AUX w wieży.

  3. Wieża przełączona na aux.

  4. kabel podłączony do lapka.

Mam nadzieję, że pomogłem nara. :smiley:

helpbay_sig1.png


(dardaw2) #5

AdamWaliczek1994 , hmmm wykorzystanie wieży do nagłośnienia to też niezły pomysł. Kiedyś w domu miałem tak podłączony PC i w sumie grało dość fajnie. Dzięki za podpowiedź.

Ma ktoś jeszcze jakąś opinię?