Głośniki, które zastąpią Creative T3100 (max 200zl)

(T0mek95) #1

Jestem zawiedziony bo już 2 raz musze wysyłać moje głośniki Creative'a na gwarancje i tak sobie myśle czy by nie zażądać zwrotu pieniędzy i nie wybrać głośników innej firmy. Nie znam się zabardzo na głośnikach więc chciałbym żebyście pomogli mi wybrać odpowiedni zestaw tak do 200zł. Głośników potrzebuje głównie do gier i muzyki. Liczy się dla mnie jakość dźwięku i czysty bass(!). Teraz pytanie do was jaki zestaw będzie najlepszy 2.1, 2.0 czy może jakiś sensowny 5.1 znajdzie się w tej cenie? Ogólnie jestem zadowolony z Creative T3100, ale niestety 1 głośnik przestał grać. Jeszcze spróbuje to naprawić, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć co kupić gdybym jednak musiał wysłać na gware. Głośniki będą napędzane k. dźwiękową X-Fi Xtreme Gamer. Czekam na propozycję i dzięki z góry!

(Erufenrito) #2

Osobiście używam Genius SP-HF2000X i uważam, że są po prostu świetne, jest w necie dużo opinii o nich :wink:

(Bambosz107) #3

Polecam te głośniki: http://www.ceneo.pl/1364287 ; sam je mam i jestem z nich bardzo zadowolony. :slight_smile:

(Patryk94) #4

A ja polecam:

:arrow: http://allegro.pl/item777919612_glosnik ... ratis.html

Sam posiadam i jestem z nich bardzo zadowolony :slight_smile:

(Bambosz107) #5

Owszem, dobre głośniki, ale trudny dostęp do regulacji basów (z tyłu suba).

(Adalbert) #6

A ja podpisuję się pod Genius SP-HF2000X.

(T0mek95) #7

OK dzięki, a czy nie lepiej będzie kupić jakiś zestaw 5.1? Czy jednak kupić te porządne jak myślę stereo? Aha i jak jest z basem w 2.0?

(Bambosz107) #8

Z basem w 2.0 jest cienko, dlatego wziąłem te głośniki co mam, a nie Genius SP-HF2000X bo też były mi polecane.

(Adalbert) #9

Zobacz jaką średnicę mają głośniki w tych Geniusach i poczytaj trochę recenzji w sieci, z basem jest wystarczająco dobrze, a jakość dźwięku lepsze niż w 2.1 (a tym bardziej 5.1) w takich cenach.

(T0mek95) #10