Głośniki, które zastąpią Creative T3100 (max 200zl)

Jestem zawiedziony bo już 2 raz musze wysyłać moje głośniki Creative’a na gwarancje i tak sobie myśle czy by nie zażądać zwrotu pieniędzy i nie wybrać głośników innej firmy. Nie znam się zabardzo na głośnikach więc chciałbym żebyście pomogli mi wybrać odpowiedni zestaw tak do 200zł. Głośników potrzebuje głównie do gier i muzyki. Liczy się dla mnie jakość dźwięku i czysty bass(!). Teraz pytanie do was jaki zestaw będzie najlepszy 2.1, 2.0 czy może jakiś sensowny 5.1 znajdzie się w tej cenie? Ogólnie jestem zadowolony z Creative T3100, ale niestety 1 głośnik przestał grać. Jeszcze spróbuje to naprawić, ale mimo wszystko chciałbym wiedzieć co kupić gdybym jednak musiał wysłać na gware. Głośniki będą napędzane k. dźwiękową X-Fi Xtreme Gamer. Czekam na propozycję i dzięki z góry!

Osobiście używam Genius SP-HF2000X i uważam, że są po prostu świetne, jest w necie dużo opinii o nich :wink:

Polecam te głośniki: http://www.ceneo.pl/1364287 ; sam je mam i jestem z nich bardzo zadowolony. :slight_smile:

A ja polecam:

:arrow: http://allegro.pl/item777919612_glosnik … ratis.html

Sam posiadam i jestem z nich bardzo zadowolony :slight_smile:

Owszem, dobre głośniki, ale trudny dostęp do regulacji basów (z tyłu suba).

A ja podpisuję się pod Genius SP-HF2000X.

OK dzięki, a czy nie lepiej będzie kupić jakiś zestaw 5.1? Czy jednak kupić te porządne jak myślę stereo? Aha i jak jest z basem w 2.0?

Z basem w 2.0 jest cienko, dlatego wziąłem te głośniki co mam, a nie Genius SP-HF2000X bo też były mi polecane.

Zobacz jaką średnicę mają głośniki w tych Geniusach i poczytaj trochę recenzji w sieci, z basem jest wystarczająco dobrze, a jakość dźwięku lepsze niż w 2.1 (a tym bardziej 5.1) w takich cenach.

Ok głośniki przyszły wczoraj. Grają faktycznie nieźle, ale nie spodziewałem się że są aż takie duże. Ogólnie jestem zadowolony, ale czasem mam wrażenie, że jeden głośnik gra trochę ciszej, a póżniej to mija. Dzięki za pomoc :!: