Google Spam


(Snakirurian) #1

Ostatnimi czasy podczas korzystania z wyszukiwarki zauważyłem że za każdym razem pierwsze 5 wyników wyszukiwania to zwyczajny spam. Podejrzewam że dzieje się to za sprawą jakiegoś kolejnego świetnego oprogramowania którego przypadkiem zainstalowało się "na doczepkę" z innymi programami ADW Cleaner niestety nie dał rady. Dorzucam screena z tym problemem. 

 

FRST: http://wklej.org/id/1638754/

http://wklej.org/id/1638756/

post-274261-0-20935800-1424207519_thumb.


(Giiixxxx6) #2

Cześć,

Wykonałeś skan FRST?


(Cedar) #3
  1. To są zwykłe reklamy, zainstaluj Adblock lub uBlock (lub inny odpowiedni dla Twojej przeglądarki bloker reklam i znikną.

  2. Skoro założyłeś wątek w dziale bezpieczeństwo, to wypełnij wymagania jakie nakłada ten dział i chociaż przeczytaj pierwszy przypięty w nim temat: Bezpieczenstwo


(Snakirurian) #4
  1. Ad block'a posiadam i nie są to zwykłe reklamy od google.

  2. sorry nowy jestem btw. zły link podałeś :slight_smile:


(Atis) #5

Nie wiadomo w jaki sposób Positive Finds infekuje Chrome, bo skuteczna okazuje się dopiero całkowita reinstalacja przeglądarki.

Odinstaluj Chrome zaznaczając usunięcie danych przeglądania.

Najpierw możesz wyeksportować zakładki: https://support.google.com/chrome/answer/96816?hl=pl

Geek Uninstaller free: http://www.geekuninstaller.com/geek.zip

Później zainstaluj : https://www.google.pl/chrome/browser/desktop/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
S1 iSafeKrnlMon; \??\C:\Program Files (x86)\Elex-tech\YAC\iSafeKrnlMon.sys [X]
2015-02-17 16:18 - 2015-02-17 16:19 - 01167400 _____ (Elex do Brasil Participações Ltda) C:\Users\Sebastain\Downloads\yet_another_cleaner_sk_50746.exe
2015-02-08 14:24 - 2015-02-08 14:24 - 00000000 ____ D () C:\ProgramData\McAfee
2015-02-09 17:59 - 2015-02-09 18:02 - 0021447 _____ () C:\Users\Sebastain\AppData\Local\WiDiSetupLog.20150209.175948.txt
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Skasuj folder C:\FRST

Usuń stare punkty przywracania: Przywracanie systemu i kopie w tle

Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware

Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish

Przeczytaj w jaki sposób należy instalować programy: KLIK - KLIK - KLIK - KLIK


(Cedar) #6

Literówka się wkradła, już jest dobry ale sam też byś do tego działu trafił :wink:


(Snakirurian) #7

Reinstalacja faktycznie pomogła wielkie dzięki. Swoją drogą, aż sie zdziwiłem że to zadziałało. Widocznie czasem najprostsze rozwiązanie jest najskuteczniejsze :slight_smile: