Gra "Will of Steel" lub:) pl "Siła ognia&quot


(Verse Chorus Verse) #1

czesc

kupiłem ostatnio ww gre i mam kurcze problem -nie dziala:)

zeby wszystko było jasne mam najnowsze stery do karty grafiki directX tez i myslalem ze pomoże sciagniecie laty do gry ale latka tez nie chodzi

Komunikat „Will of Steel not installed” jak na moje to poprostu nie moze znalesc sciezki do gry bo gra jest spolszczona a latka pewnie nie dziala na tej wersji no wiec fajnie jak by mi ktos napisal jaka byla by standardowa sciezka instalacyjna w wersji anglo jezycznej

Dzieki za ew pomoc lub:) czekam na inne propozycje rozwiazania problemu


(Kabul91) #2

A co to wogóle za gra! !!


(zgredzio) #3

Chyba masz pirata, bo łatki nie działają z piratami.


(Verse Chorus Verse) #4

heh

napisalem ze "kupilem ostatnio ww gre " “ww” czyli wyzej wymieniona w tytule :slight_smile: gra nazywa sie “will of steel” a w wersji polskiej jak na opakowaniu “siła ognia” a zeby bylo konkretniej to stronka gry

http://willofsteel.com/

nie nie mam pirata to pelna gra z gazetki za 8 zeta:) wydala mi sia fajna i przedewszystkim tania wiec kupilem

ps. do wszystkich -skoro pisze jeszcze raz to dodam tylko ze pisalem juz do wydawcy polskiej wersci jezykowej raz grzecznie raz nie:) a oni mnie olali wiec tylko w WAS nadzieja


(Dod) #5

Napisz do tej gazetki…

Nie moze odnaleźć wpisu w rejestrze przeinstaluj gre


(Verse Chorus Verse) #6

juz pisalem i lipa

to tez nie wchodzi w gre:)


(Myszonus) #7

a to niby czemu :? przeisntaluj grę zainstaluj łatki wgraj spolszczenie… zamelduj czy działa :slight_smile:


(Bunio) #8

Myszak nie wchodzi w grę ,bo ponowna instalacja nic nie daje :slight_smile:


(Myszonus) #9

aaaaaaaaaaaa… to trzeba szukać przyczyn gdzie indziej mysli6or.gif

a może ta łatki nie działają z twoją wersją gry mysli6or.gif


(Verse Chorus Verse) #10

no wlasnie o to mi chodzilo przeinstalowalem gre raz bez zmieniania sciezki standardowej i pozniej jeszcze raz ale pierw deinstalacja czyszczenie rejestru “CCleaner” i ponowna instalacja i nic

to tez i tu wlasnie chodzi o ta pie… sciezke w wersji anglojezycznej jak juz pisalem na moje nie moze znalesc folderu gry po w w wersji pl sciezka jest zmieniona


(Myszonus) #11

BLEACH sprawdź z jakimi wersjami gry działa ta łatka.