Grafa super, wielkość pliku mała!

Pewnie wielu będzie się z was śmiało, bo okaże się to pestką, ale ja nie jestem zbytnio profesjonalistą dlatego pytam się o rade. Robie stronke internetową i mam dośc duże logo. Niestety takich grafik, które tyle mają nie wstawia się na strone. Logo ma 114 KB tylko bez wielkiej beki prosze :stuck_out_tongue: hihi. Teraz ważne pytanko ?:

+ jak zmniejszyć wielkość pliku ze 114 KB np. do 40 KB, lecz żeby jakoś grafiki pozostała w idealnym stanie

bo gdy zapisuje logo w JPG i zmniejszam jakość do np. na DOBRĄ to wtedy kolory loga robią się już paskudne.

Program jaki mam to AdobePhotoshop CS 8.0

Pozdro i doradzcie mi :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

w photoshopie zapisz jako .gif :wink:

Najmniej ważą pliki po takim zapisaniu ;D

Złączono Posta : 26.05.2006 (Pią) 23:40

PS.

radzę wywalić linka z podpisu jeśli nie chcesz ostrzeżenia :mrgreen:

R E G U L A M I N tego forum.

Tylko, że gif ma bodajrze 256 kolorów.

A .png sprawdzałeś?

Dokładnie PNG moim zdaniem jest najlepszy formatem, jakośc po zapisaniu zostaje Identyczna!!

To już nie jest nawet podpis -

Zamieść to jeszcze raz :evil:

no sork za linksa nie wiedzialłem ! Gif ma 256 kolorów dokładnie, a co do PNG to nie sprawdzałem, więc obadam sytuacje :wink:

Złączono Posta : 27.05.2006 (Sob) 9:47

w PNG zapisuje plik w jeszcze większej wielkości :lol: A chodziło mi o mniejszą :stuck_out_tongue:

dlatego powiedziałem Ci o gif’ie …

.png ma lepszą jakość, ale większą wagę …

Jak byś np. wykonywal dla siebie avatar,

zapiszesz jako .jpg - mimo odpowiednich rozmiarów nie wrzucisz go jako emblemat…

natomiast po zapisaniu tego samego pliku jako .gif - zajmuje dużo mniej miejsca.

tak… ale coś za cos :slight_smile:

A i tak po zapisaniu jako .gif aż tak wiele na jakości się nie traci.

Zwłaszcza tworząc strony internetowe :smiley:

(ich poszczególne elementy - loga itd.)