Gry mi się strasznie tną

Witam. Mam problem z grami i grafiką o ile o to chodzi bo nie znam się zbytnio na tych sprawach. Po wymianie karty graficznej na nową gry zaczęły mi chodzić źle, wręcz fatalnie… Gdy biorę w ustawieniach gry na auto konfigurację to gry ledwo co chodzą. Strasznie się tną. Zero płynnośći. I stawiam że to karta graficzna, bo to po jej wymianie zaczeło być źle. a jeśli to coś innego to błagam, napiszcie co to może być . Bo jeśli to karta to proszę , podajcie jakąś do 250 zł pod ten zestaw:

-Nvidia GeForce GT 620

-AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.80 MHz

-4 GB RAM

Jeśli jakieś informacje będą jeszcze potrzebne to piszcie. Proszę o pomoc, i z góry dziękuje.

Zainstalowałeś sterowniki do karty graficznej?

w jakie gry grasz? 620 to słabiutka karta.

jaka kartę miałeś poprzednio??

jaki model zasilacza masz ?? sprawdzisz zdejmując bok obudowy ,i podaj co jest na naklejce na zasilaczu wszystkie informacje

czy przed zmianą karty odinstalowałeś sterowniki od poprzedniej karty,i po włożeniu nowej zainstalowałeś odpowiednie sterowniki do nowej karty?

Tak , instalowałem sterowniki do karty graficznej , te najnowsze . gram w różne gry : Metro 2033 , Battlefield 3 , Fallout New Vegas, GTA 4 , Left 4 Dead 2, ale tez inne…

I odinstalowywałem od starej karty sterowniki. i zasilacz mam chyba 230V , ale pisze Total Output : 500W, jesli sprawdza sie tam gdzie napisałeś. i żeby nie było , nie gram tylko w takie gry co napisałem , żeby nie było że to są tylko te z wyższymi wymaganiami . ale takie mi przyszły na myśl, poprostu każda gra się tnie, nawet Minecraft… a wczesniej, na bardzo słabej karcie chodziły wręcz znakomicie, ale po zmianie karty cos sie stało że jest tak jak jest, czyli strasznie.

Dodane 23.08.2013 (Pt) 23:10

A zasilacz to FEEL III - 500ATX

Dodane 23.08.2013 (Pt) 23:12

A poprzednia karta to niezbyt pamiętam, nie przywiązywałem do tego uwagi, ale jakiś radeon.

Dodane 23.08.2013 (Pt) 23:14