Gry mi sie tna na dobrym sprzęcie

Witam jestem tu nowy i proszę o pomoc!!

Mam taki sprzęt :

Procesor - Intel Celeron D 330, 2680 MHz

Ram - 767 MB

Karta graficzna - NVIDIA GeForce FX 5200

Płyta główa - Gigabyte GA-8VM533M-RZ

A gry mi się tną na przykład takie :

Dawn Of War - najniższa grafik

Colin 2005 -średnia grafika

Co robić? pomocy moim zdaniem mam nawet dobry sprzęt!!

Już taki dobry nie jest. Przede wszystkim ilość ram i karta graficzna. A procek swoją drogą. Baleron to się do biura nadaje a nie do gier

ale wcześniej przed formatem mi wszystko ok chodziło co robic??

A wgrałeś wszystkie sterowniki? chipset grafa?

nie wiem o co chodzi z tym

chipset grafa?

spróbuj zainstalować najnowsze sterownik do karty graficznej ze strony producenta

Sterowniki od chipsetu płyty głównej i od karty graficznej

nie mam ich a skąd mogę je pobrac?? bo wiesz jestem początkujący!!

A wujek google ci nie działa? napisałeś jaki masz sprzęt więc zacznij buszować i szukaj sterowników

o to musze nazwe plyty głównej wpisac w google i sciągnąć sterowniki??

Dodane 23.08.2010 (Pn) 16:08

ee igrek a mógł byś napisac co dokladni musze ściagnac?? :-o

http://www.gigabyte.pl/products/mb/driv … 3m-rz.html tu masz stery do płyty głównej

Tu do karty graficznej http://www.nvidia.pl/object/winxp_175.16_whql_pl.html

Pobierz chipset do płyty głównej

ok ściągam!!

Sprzęt dobry nigdy nie był. Procesor jako taki, w owym czasie (5 lat temu) klasy średnio -niższej, grafika niższej, przystosowana głownie do internetu itp. (to nigdy nie była grafika do gier). RAMu mało, może wystarczy dla Worda i przeglądarki, ale nie przy kilku otwartych kartach.

Najlepiej wgrać sterowniki grafiki z serii 80-parę, nie 90 i wyższe, bo wtedy wydajność spadnie.