GTA IV: CRC podczas instalcji

Witam. Grę zakupiłem w środę, a wczoraj musiałem odinstalować grę z powodu jakiegoś fatal errora, i przy ponownej instalacji zaczęły mi wyskakiwać błędy CRC. Skopiowałem zawartość obu płyt na dysk, też CRC. Próbowałem instalować na awaryjnym, to samo. W końcu pomyślałem, że zainstaluję z tymi CRC klikając ciągle “ignoruj”. Zainstalowało się, ale nie ma w ogóle ekranu powitalnego (tego co się gra ładuję, a pod spodem są przyciski Start - Settings itp.). Po kliknięciu “start” gra włącza się z mojego ostatniego save’a w Windows Live, ale po 30 sekundach gry wywala do windowsa bez żadnego błędu.

Aha, i obie płyty są czyste jak łza, bez żadnych rys, bez niczego. Zresztą wcześniej dwa razy instalowałem - dobrze poszło.

U kumpla idzie bez CRC :confused:

Wyczyść napęd z kurzu,wgraj nowy firmware.

Jestem totalnym laikiem, wiec od razu przepraszam.

Rozkręcić obudowę wystarczy czy muszę też wyjmować napęd? Firmware = oprogramowanie do napędu?

Trochę to dziwne, bo w środę ponowna instalacja poszła bez CRC, a w sobotę już z CRC. Trzy dni, a w sumie dwa i tak by się napęd pobrudził?

Napęd musisz wyjąć z komputera jak chcesz go wyczyścić.Możesz też użyć płyty czyszczącej.

Firmware to oprogramowanie napędu.A z innymi płytami też tak masz?

Płyta czyszcząca mówisz, ile kosztuję i gdzie można ją nabyć?

Zaraz sprawdzę jak pójdzie z innymi płytami i dam znać, ale zakładam, że tak - bo płyty GTA IV są jak wspominałem czyściutkie, obie. Więc musi być wina kompa :confused:

Możliwe jest, żeby zawartość płyty się popsuła nawet jeśli jest ona czyściutka? Jakieś lasery napędu na nią podziałały czy coś:P

http://allegro.pl/search.php?string=p%C … egory=9190

A z firmware próbowałeś?

Ok, dzięki, może się na przyszłość kiedyś zaopatrzę a na razie spróbuję jakoś inaczej ten napęd wyczyścić.

Instalowałem teraz GTA: SA też z czystej płytki, i CRC nie ma… no ale GTA SA waży 3x mniej więc wiadomo.